• سه‌شنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402112416907
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خبر داد؛

بهره‌برداری از ۱۰۰ پروژه عمرانی و خدماتی در اردستان

بهره‌برداری از ۱۰۰ پروژه عمرانی و خدماتی در اردستان

ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با تلاش‌های انجام شده در مجموع بیش از ۱۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در شهرستان اردستان به بهره‌برداری رسید.

مهران زینلیان، شامگاه(سه‌شنبه،۲۴ بهمن) در آیین بهره‌برداری از استخر شنای اردستان، اظهار کرد: با تلاش مسئولان شهرستان اردستان پروژه‌های خوب و قابل توجهی را در سطح شهرستان اردستان در حوزه‌های مختلف گردشگری، زیرساختی، عمران شهری و روستایی و آبرسانی و تفریحی تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

وی افزود: در مجموع بیش از ۱۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در شهرستان اردستان به بهره‌برداری رسید و امیدواریم که مردم بتوانند از خدمات بیشتر و بهتری برخوردار شوند.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، گفت: خدمت رسانی در کل استان اصفهان فراهم بوده و در ایام دهه فجر امسال بالغ بر ۷۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

زینلیان ابراز امیدواری کرد مجموعه شهرستان اردستان با تلاش‌هایی که انجام می‌دهند این منطقه به زودی شاهد افتتاح پروژه‌های بیشتر و بزرگ‌تری باشد.

وی تصریح کرد: علاوه بر پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر امسال در سطح استان به بهره‌برداری رسید در کل استان ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه در دست اجرا است که بخشی از آن از سال‌های گذشته شروع شده است و امیدواریم در ایام نزدیک این پروژه‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر مردم تکمیل و افتتاح شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در خصوص گلایه مردم روستای «نیسیان» برای تجهیز مرکز سلامت این روستا، گفت: یکی از درخواست‌های مردم این منطقه خدمت‌رسانی بیشتر و پزشک مستقل و تکمیل تجهیزات مورد نیاز در مرکز جامع سلامت روستا بود که رایزنی‌هایی با مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان انجام و مصوب شد طبق ضوابط این دو درخواست مرتفع شود.

تکمیل استخر اردستان از مطالبات عموم مردم بود

همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: با توجه به اینکه از سال ۱۳۹۷ سقف مجموعه استخر اردستان دچار مشکلاتی شده بود طبق دستور شورای فنی استان تعطیل شد و از همان سال برنامه‌ریزی برای بازسازی و رفع مشکلات مجموعه آغاز شد.

عباس روحانی با اشاره به سفر وزیر ورزش در سال ۹۸ به اردستان و تخصیص اعتبار برای بازسازی مجموعه استخر، گفت: با توجه به اینکه در سال‌های ۹۸ و ۹۹ کشور درگیر موضوع ویروس کرونا شد تخصیص اعتبارات و تعمیرات به تأخیر افتاد.

وی افزود: با تلاش نماینده مردم اردستان در مجلس و پیگیری‌هایی که فرماندار داشت، اعتبارات لازم در یکی دو سال گذشته جذب شد و امسال استخر شنا که یکی از مطالبات عموم مردم بود تکمیل شد. مجموع اعتباراتی که برای تکمیل استخر اردستان طی این سال‌ها هزینه شده، ۴۵ میلیارد ریال بود که نهایتاً منجر به تکمیل و بهره‌برداری مجدد استخر شنای اردستان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha