• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402120201592
  • خبرنگار : 50035

رئیس دادگاه عمومی بخش خزل نهاوند:

قیچی افتتاح را برای کار نمایشی به دست نگیرید

قیچی افتتاح را برای کار نمایشی به دست نگیرید

ایسنا/همدان رئیس دادگاه عمومی بخش خزل نهاوند گفت: قیچی افتتاح را برای کار نمایشی به دست نگیرید، علیه افرادی که ترک فعل کرده‌اند، اعلام جرم می‌کنیم.

رضایی چهارشنبه ۲ اسفند در جلسه شورای ترافیک شهرستان نهاوند که برای بررسی حوادث منجر به فوت در محور فیروزان نهاوند با حضور فرمانده پلیس راه استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: دو متر بلوک‌بندی می‌کنیم، ۱۰ نفر مسئولان جمع می‌شود، قیچی افتتاح را می‌گیریم و افتتاح می‌کنیم بعد یادمان می‌آید جزئیات و کیفیت را بررسی کنیم.

وی افزود: می‌گویند تابلوها به سرقت می‌رود، تابلو نمی‌زنیم، چرا تابلوها را با کیفیتی که قابل سرقت نباشد، نمی‌سازیم؟ چرا کار نمایشی انجام می‌گیرد؟ چرا مسیری که تکمیل نشده افتتاح می‌شود؟ و با کار نمایشی حوادث را بر مردم تحمیل می‌کنیم؟

رئیس دادگاه عمومی بخش خزل ادامه داد: اگر چه همه این خدمات وظایف مسئولان نسبت به مردم است اما نباید کاری که از ایمنی و استاندارد آن مطمئن نیستیم را افتتاح کنیم.

وی اضافه کرد: برخی رسانه‌ها فقط انتقاد کردند اما برای فرهنگسازی چه اقدامی کردند، آیا مردم را آگاه کردند؟

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نهاوند نیز در ادامه گفت: پروژه ناقص بود از جمله پروژه گردنه برزول، محور فیروزان و ما هم موافق برخی افتتاحیه‌ها نبودیم اما اجازه ندادند! 

زمانی، مدیرعامل شرکت زیر ساخت و توسعه راه‌های استان همدان هم در جلسه گفت: پروژه محور فیروزان- نهاوند از محل ماده ۵۶ اعتبار داشته که بنا به دلایلی مدیرعامل بانک مرکزی مانع ادامه اعتبارات شده است، اگر چه نماینده برای رفع موانع موجود اعتباری تلاش‌های بسیاری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس هم تا ۱۵ اسفند بنا به مصوبه شورای ترافیک نسبت به ایمن‌سازی محورهای نهاوند با نصب سرعت‌کاه، تابلوهای ایمنی و... با توجه به رسیدن تعطیلات نوروز اقدام خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha