• پنجشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403022014463
  • خبرنگار : 50214

رئیس انجمن سازه و فولاد ایران تاکید کرد؛

لزوم رعایت استانداردهای مبحث ۱۰ ساختمان در تولید پیچ و مهره

لزوم رعایت استانداردهای مبحث ۱۰ ساختمان در تولید پیچ و مهره

ایسنا/یزد رئیس انجمن سازه و فولاد ایران و و عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر در بازدید از صنایع مفتولی «سپند پیچ یزد» بر اهمیت و لزوم رعایت استانداردهای مبحث ۱۰ ساختمان در تولید پیچ و مهره تاکید کرد.

دکتر «سیامک ایپک چی» روز چهارشنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازدید از این واحد تولیدی ضمن بازدید از خطوط فرآوری مواد اولیه و تولید پیچ و مهره، در نشستی با مدیران و متخصصان سپند پیچ یزد، به تشریح مبحث ۱۰ مقررات ملی صنعت ساختمان ایران پرداخت.

وی در این نشست به اهمیت و الزامات استانداردهای تولید پیچ و مهره در مبحث ۱۰ ساختمان از جمله پیچ‌های پیش‌تنیده، پیچ‌های لغزش بحرانی، مقررات ملی ساختمان و پیچ‌های اتکایی و اصطکاکی تاکید و در ادامه در خصوص تحت کنترل قرار دادن فای‌فکتور و کی‌فکتور نیز مطالب ارزشمندی ارائه نمودند.

مهندس «محمدعلی بیک» مدیر عامل صنایع مفتولی سپند پیچ یزد نیز گفت: خوشبختانه به همت تیم متخصص و متعهد صنایع مفتولی سپند پیچ یزد و بهره‌گیری از توان و ظرفیت حداکثری که توسط سهامداران محترم ایجاد شده، توانسته‌ایم گامهای مهمی در راستای تحقق چشم انداز برتر شدن به عنوان برند برتر کشور در زمینه تنوع و ایمنی اتصالات برداریم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مفتخریم به عنوان بزرگترین تولیدکننده پیچ، مهره و وایراد ، تلاش خود را در جهت ارتقا مداوم استانداردهای بین‌المللی کیفیت و ایمنی، کیفیت محصولات و رسیدن به هدف نهایی که کسب حداکثر رضایت مشتریان در صنایع مختلف کشور عزیزمان است، بکار گیریم.

شرکت صنایع مفتولی سپند پیچ یزد دارای واحدهای آماده‌سازی مفتول، واحد عملیات و تولید محصولات شامل تولید پیچ و مهره‌هایی تا سایز ۳۰ میلیمتر به روش فورج سرد است.

انتهای رپورتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۲ ۱۳:۵۰

با امدن همچین استادان در امر تولید وبهتر شدن تولیدات در کیفیت وهمچنین ضعف وایرادها مشخص میشود. همین بس که سازمان سپند پیچ از این گونه کارها استقبال خوبی انجام میدهد. تشکر فراوان از ریاست محترم جناب اقای مهندس بیک ممنون از زحمات فراوان شما