• پنجشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403022014749
  • خبرنگار : 50673

استاندار هرمزگان:

مردم با ساماندهی آورده‌ی خود در نهضت ملی مسکن، سریعتر صاحب‌خانه می‌شوند

مردم با ساماندهی آورده‌ی خود در نهضت ملی مسکن، سریعتر صاحب‌خانه می‌شوند

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در جمع بندی سفر یک روزه خود به پارسیان اظهار داشت: امروز در ادامه سفر به شهرستان های مختلف و دیدار بی‌واسطه با مردم استان در خدمت مردم شریف پارسیان بودیم، در ابتدا ملاقات عمومی در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی گفت:  قریب به ۱۰۰ نفر از مدیران استان در شهرستان پارسیان حضور پیدا کردند و به صورت بی واسطه از نزدیک مشکلات مردم را بررسی کردند.

دوستی بیان کرد: عمده ترین مسائلی که در دیدارهای بی‌واسطه مطرح شد بحث ‌زمین‌های موات، بحث اشتغال در صنایع فعال منطقه، زیرساخت‌های آموزشی و گمرکات بود و در مباحث تجاری  نیز موارد مختلفی بیان شد.

استاندار هرمزگان  بیان کرد: در دور اول سفر به شهرستان پارسیان  ۸۵ مصوبه داشتیم که از این تعداد ۷۲ مصوبه انجام شده، یک مصوبه قطعی است و تلاش داریم ۱۲ مصوبه دیگر را بتوانیم عملی کنیم تا شرمنده مردم نشویم.

دوستی اضافه کرد: یکی از مسائل هم شهرستان خرید دستگاه ام آر ای بود که با اعتبار آن ۸۰ میلیارد خریداری شد و ۱۰ میلیارد تومان نیز بابت ساختمان و زیر ساخت های این مجموعه تامین و در این سفر به مردم شریف تحویل شد.

وی با اشاره به بازدیدش از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان پارسیان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه ها در حد متوسطی است و آن هم متأثر از دو آیتمِ روند اجرا و آورده‌ی مردم است از این رو اگر مردم آورده های خود را ساماندهی کنند روند کار نیز سرعت بیشتری خواهد یافت و زودتر صاحبخانه خواهند شد.

 استاندار هرمزگان اذعان کرد: در بازدید از منطقه ویژه پارسیان، مگا پروژه‌های میلیارد دلاری، جی تی ایکس و آن تی یوم  نسبت به بازدید قبلی پیشرفت قابل توجهی داشتند و کارگاه ها با تقریبا ۱۰۰۰ نفر نیرو فعال بودند، همچنین پروژه آب شیرین کن پیشرفت ۴۰ درصدی  داشت، اسکله ها تقریبا تمام شده و یک پست اسکله نیز در حال احداث است که  تا پایان سال به بهره‌برداری خواهندرسید.

عالی ترین مقام اجرایی استان هرمزگان تاکید کرد: مجموع پولی که تاکنون برای پروژه‌های پارسیان پرداخت شده است بیش از ۴ هزار میلیارد تومان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

درود، اقای استاندار، بیزحمت مسکن مهر نایبندشمالی بندر عباس رو هم یک نگاهی بندازین بیشتر از 720 خانوار منتظر تحویل خونه هستن عاجزانه میخواییم که پیگیر باشین

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۱ ۱۷:۰۰

سلام وزارت راه خود باید مدیریت دریافت و هزینه را بین متقاضی و پیمانکار مدیریت کند تا کار پیش برود. دریافت پول آورده از طرف پیمانکار و بدون عقد قرارداد واقعا ظلم در حق متقاضی هست.

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۱ ۱۷:۵۶

کارگر جماعت چقدر حقوق میگیره که بتونه مسکن ملی اسم بنویسه و به موقع آورده میلیاردی که شما میگید پرداخت کنه. ماهی حدود ۲۰ میلیون تومان باید از کجا بیارن آخه.

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۲ ۱۶:۴۴

100میلیون در4ماه. ماکه الان تو3ماه 244میلیون واریزی داشتیم

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۱ ۲۰:۵۲

80میلبون‌ در چهار ماه از کجا بیارن ؟

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۱ ۲۳:۴۷

آخه ما با چهار تا بچه وحقوق اداره کاری کارگری از کجا می تونیم پس انداز کنیم

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۲ ۱۵:۴۴

زمین بدهید مردم خودشان بسازند ، کارگر از کجا بیاره سود پیمانکار شما را بده ، پیمانکار باید پنجاه درصد سود بکنه ، چرا زمین نمیدهید کارگر با شرایط خودش بسازه سود بیهوده نده .

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۲ ۱۶:۱۱

زمین و مجوز ساخت رایگان بدین مردم خودشون بسازن.

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۲ ۱۷:۱۲

بنده خودم یکی از متقاضیان نهضت ملی پروژه کبود گنبد پاکدشت هستم ک تا الان ۱۴۰ میلیون واریز کردم و ۴۰ میلیون هم باید تا آخر برج ۲ بریزم وقتی ام میرم ب پروژه سر میزنم میبینم هیچ اقدامی انجام نشده ب غیر از چهار تا چاله ک ب اسم گودبرداری کندن