• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403022114832
  • خبرنگار : 50604

کسب رتبه اول راه اندازی شعب اخذ رای در گنبدکاووس

کسب رتبه اول راه اندازی شعب اخذ رای در گنبدکاووس

ایسنا/گلستان رییس ستاد انتخابات گلستان از کسب رتبه اول راه اندازی شعب اخذ رای در گنبد کاووس خبر داد و افزود: تمامی شعب اخذ رای شهرستان گنبدکاووس قبل از ساعت ۸ صبح راه اندازی شد.

حمیدرضا بهمنی نژاد، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در گلستان صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گنبد پنج هزار نفر به عنوان عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی فعالیت خواهند داشت، گفت: در هر شعبه سه نفر ناظر در صندوق‌های رای قرار دارند که تمامی ناظران آموزش دیده هستند و این نظارت باعث سلامت انتخابات و اطمینان مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه برابر قانون همه کاندیداها این حق را دارند که در پای صندوق‌های رای ناظر داشته باشند گفت: در شهرستان گنبدکاووس ۲۳۰ شعبه اخذ رای داریم که یکی از کاندیداها ۲۲۵ ناظر و دیگری ۲۱۲ ناظر را معرفی کرند و ما برای همه آن‌ها کارت صادر کرده و در صندوق‌ها حضور دارند.

بهمنی نژاد تصریح کرد: همه نامزدها برای ما محترم هستند و در نهایت مردم مشخص می‌کنند که چه کسی به مجلس راه پیدا خواهد کرد، ما نیز تمام تلاش خود را برای امنیت به کار خواهیم گرفت و کوتاهی در این زمینه را خیانت می‌دانیم.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در گلستان اضافه کرد: مدت زمان رای‌گیری بر اساس قانون ۱۰ ساعت است که از ساعت ۸ صبح آغاز شده و تا ساعت ۶ عصر ادامه دارد و در صورت نیاز امکان تمدید تا سه ساعت وجود دارد.

وی با بیان اینکه نمایندگان نامزدها تا آخرین لحظه می‌توانند حضور داشته باشند، اضافه کرد: پس از آنکه صحت اتخابات در تک تک شعب اخذ رای تأیید شود، رئیس ستاد انتخابات نتیجه را اعلام خواهد کرد.

سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات گلستان نیز  از کسب رتبه اول راه‌اندازی شعب اخذ رای در گنبد کاووس خبر داد و افزود: تمامی شعب اخذ رای شهرستان گنبد کاووس قبل از ساعت ۸ صبح راه‌اندازی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha