• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403022115076
  • خبرنگار : 50175

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

اعتراضات دانشجویی در آمریکا نشان بیداری دنیا است

اعتراضات دانشجویی در آمریکا نشان بیداری دنیا است

ایسنا/لرستان امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: اعتراضات دانشجویی در آمریکا نشانه بیداری بوده که در دنیا در حال رخ داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر ظهر امروز (۲۱ اردیبهشت‌ماه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به دور دوم انتخابات اظهار کرد: در انتخابات کسی که شایسته‌تر است باید انتخاب شود تا بتواند در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها نقش خود را ایفا کند.

وی با اشاره به ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، افزود: مقام حضرت معصومه(س) بسیار بالا بوده به طوری که الگوی مناسبی برای همه دختران است و دختران جامعه باید با حفظ حجاب و کرامت در مسیر این بانوی برگ قدم بردارند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند با ترویج بدحجابی دختران را از مسیر بانوان بزرگی همچون حضرت معصومه(س) و حضرت فاطمه(س) جدا کنند ولی دختران باحیا به این بانوان بزرگ لبیک بگویند و دشمنان را ناامید کنند.

شمسی‌فر با اشاره به اعتراضات دانشجویی در آمریکا، تصریح کرد: این اعتراضات نشانه بیداری بوده که در دنیا در حال رخ داده است به طوری که در برابر ظلم و تجاور بیدار شدند و دفاع از مظلوم را در دستور کار قرار دادند ولی پلیس آمریکا با دستگیری دانشجویان و اساتید و با اهانت، اقدامات ضد انسانی انجام داد.

وی بیان کرد: امروز مدعیان دروغین در برابر این اقدامات پلیس آمریکا سکوت کردند ولی این اقدام دانشجویان آمریکا زمینه‌ساز ظهور بوده و مردم به سمت عدالت می‌روند لذا حمایت دانشجویان غیرمسلمان از مسلمان در حال نماز، نشان‌دهنده تمایل به دین اسلام و نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد ادامه داد: این اقدام، نشان‌دهنده عظمت دین اسلام بوده که در دل‌ها نفوذ کرده و نشان از افول غرب در جهان است، زمانی فقط در ایران فریاد مرگ بر آمریکا را سر می‌دادند اما امروز در خود آمریکا و اروپا این شعار هم شنیده می‌شود.

شمسی‌فر بیان کرد: برخی از کشورها با رژیم صهیونیستی قطع رابطه کردند که جای تقدیر دارد و لازم است کشورهای عربی و اسلامی یاد بگیرید که دیگران به حمایت از برادران شما به میدان آمدند و رابطه با رژیم صهیونیستی در برخی از کشورهای عربی و اسلامی با پیروزی مردم فلسطین سبب می‌شود، این ننگ تا ابد بر پیشانی آن‌ها باقی بماند.

وی اظهار کرد: در یمن هم مقاومت هم به سمت رژیم صهیونیستی پهپاد فرستاده که نشان می‌دهد مقاومت هر روز در حال اقتدار بیشتری است و این زمینه‌ساز ظهور است تا با ظهور، ظلم و فساد از روی زمین برداشته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha