• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403023122788
  • خبرنگار : 50161

پیام‌های تسلیت مسؤولان استان زنجان درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش

پیام‌های تسلیت مسؤولان استان زنجان درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش

ایسنا/زنجان جمعی از مسؤولان و نمایندگان استان زنجان درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و جمعی از همراهانش در سانحه هوایی با صدور پیامی این ضایعه را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفتند.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان و محسن افشارچی استاندار زنجان در پیام مشترکی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور محبوب و مردمی و همراهان گرامی ایشان را به مردم استان و همه مسلمانان جهان تسلیت گفتند. در این پیام آمده است:

مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَاهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَی نَحبهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خادم ملت ایران، خادم الرضا (ع) حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب ایران در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) حین خدمت و ‏انجام وظیفه برای مردم ایران به شهادت رسید. به راستی شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و خدمت به مردم، عاشقانه به دیدار معبود خود بشتابند. 

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور پرتلاش و خستگی‌ناپذیر مردم ایران که خود را برای خدمت به مردم وقف کرده بود و در راه اعتلا و پیشرفت کشور و خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد. رئیس‌ جمهوری که به ساده‌زیستی،‌ مواضع انقلابی، روحیه جهادی، ولایی و انقلابی معروف بود.

اینجانبان با عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و خدوم حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهانش دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر جهادی امور خارجه، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر امام عصر(عج)، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی امام المسلمین آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم و رجای واثق داریم با استعانت از خداوند متعال، هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم بزرگوار هیچ خللی در کار کشور به وجود نخواهد آمد. از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه پایتخت شور و شعور حسینی درخواست داریم جهت تکریم از مقام شهدا بویژه تجلیل و قدردانی از خادم خود در برنامه‌هایی که در استان برگزار خواهد شد حضور پرشور داشته باشند.

درپی حادثه رخ‌داده برای بالگرد حامل رئیس‌ جمهور و شهادت آیت‌الله رئیسی و جمعی از مسؤولان، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با صدور پیامی این ضایعه را به ملت شهیدپرور ایران تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

شهادت خادم الرضا (ع) آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور محبوب و مغتنم، مردمی و خدمت‌گزار، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و هیأت همراه در سالروز میلاد حضرت ثامن‌الحجج را به محضر امام زمان (عج)، رهبر صبور انقلاب و عموم مردم عزیز ایران اسلامی بویژه خانواده‌های داغدار ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال، رحمت الهی برای آن سفرکردگان و بهترین جبران را برای ملت ایران مسألت می‌کنم.

مدیرعامل و کارکنان شرکت آب منطقه‌ای زنجان درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان با صدور پیامی این ضایعه جانکاه را تسلیت گفتند. متن پیام به این شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

روح بلند آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در همه دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و برعهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد، به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

مدیرعامل و کارکنان شرکت آب منطقه‌ای زنجان شهادت رئیس‌ جمهور اسلامی ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمد علی آل‌هاشم نماینده ولی‌ فقیه در استان آذربایجان‌ شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری و نیز مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیای الله را برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌ جمهور و هیأت همراه از خداوند متعال مسألت داریم.

محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان نیز در پیامی شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی و همراهان ایشان را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا، از میان مؤمنان مردانی‌ هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند، برخی از آنها به شهادت رسیدند و برخی از آنها در انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند (۲۳ احزاب)

شهادت افتخارآفرین و روشنگر سید محرومان، یار وفادار انقلاب اسلامی، امام (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، حضرت آیت‌الله رئیسی (رضوان‌الله تعالی علیه) و هیأت همراه موجب تألم و تأثر فراوان شد.

شهید بزرگوار آیت‌الله رئیسی، شهید خدمت به اسلام، کشور و مردم بود که در راه خدمت و مجاهدت شب و روز نمی‌شناخت و همواره در راه اعتلای اسلام و کشور گام برمی‌داشت.

اینجانب شهادت غم‌انگیز و مظلومانه رئیس جمهور عزیز و محبوب ملت ایران حضرت آیت‌الله رئیسی، دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز و دیگر همراهان ایشان را به محضر امام عصر(عج)، رهبر انقلاب اسلامی و عموم مردم تسلیت عرض می‌کنم و برای این شهیدان بزرگوار علو درجات را از درگاه الهی مسألت می‌کنم.

طیب جعفری، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با صدور پیامی، شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی و همراهان ایشان را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ وَ الصِّدّیقین

با نهایت تأسف و تأثر از ضایعه عظیم و حادثه تلخ و دلخراش شهادت خادم مجاهد و انقلابی حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیأت همراه را محضر حضرت بقیه‌الله اعظم (عج)، رهبر عظیم‌الشان انقلاب، مراجع عظام تقلید و عموم ملت شریف ایران اسلامی و بیت مکرم و معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض کرده و برای آن مجاهد نستوه و فقید سعید از درگاه حضرت باری‌تعالی علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان و سوگواران ارجمند صبر، شکیبایی و سکینه قلبی مسألت دارم.

بی‌شک مردم بزرگ ایران خود را وامدار از جان‌گذشتگی‌ها و رشادت‌های این خادم سلیم النفس ملت می‌دانند.

جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان با صدور پیامی، شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور کشور را تسلیت گفت.

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور کشور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌ فقیه استان آذربایجان شرقی، استاندار و دیگر همراهان ایشان درپی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.

مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسؤولان و متولیان کشور بوده است. از خداوند رحمان‌ علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را مسألت‌ دارم.

همچنین روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان با صدور پیامی، شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور کشور را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور کشور و همراهان ایشان درپی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران و جامعه ورزش را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.

ایشان در دوران مسؤولیت‌های مختلف، همواره منشأ خیر و برکات فراوانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند و خدمات ارزشمند ایشان بویژه در کسوت ریاست جمهوری، ماندگار و در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد.

سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان این ضایعه دردناک را به همه هموطنان و پیشگاه مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام  و تمام ورزشکاران غیور تسلیت  عرض می‌کند. از خداوند رحمان‌ علو درجات را برای این شهید و همراهانشان را مسألت‌ داریم.

حبیب‌الله شبستانی مدیر مخابرات منطقه زنجان با انتشار پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس‌ جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و همراهان‌شان، مایه تأثر شدید ملت بزرگ ایران شد. بی‌تردید این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم‌شان، مردم شریف ایران و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان برای روان شاد سیدابراهیم رئیسی و همراهان‌شان رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده‌های قربانیان و ملت بزرگ ایران صبر و استقامت مسألت می‌کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز درپی شهادت رئیس‌ جمهور و هیأت همراه با صدور پیامی، این ضایعه بزرگ را به ملت شریف ایران تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

آه از غمی که تازه شود با غمی دگر
خبر شهادت خادم الرضا، خادم جمهور ایران، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور جهادی، مردمی و مغتنم ایران اسلامی، همه را عزادار کرد. سیدالشهدای خدمت که بیش از چهار دهه با مردم و در میان مردم بود همراه با وزیر خدوم امور خارجه، آیت‌الله آل‌هاشم، امام جمعه محبوب تبریز و استاندار ولایی آذربایجان شرقی، در ایام ولادت امام رضا (ع) آسمانی شد و به دیدار یار رسید تا مهمان‌ خوان سراسر کرامت خدای رحمان و رحیم و هم‌نشین حضرت انیس‌النفوس (ع) باشد.

ایشان جزو مصادیق کلام امام خمینی (ره) بودند که بی‌هیاهوهای سیاسی و خودنمایی‌های شیطانی برای خدا به جهاد برخاسته بودند و خود را فدای هدف کردند که هنر مردان خدا، چیزی جز این نیست.

التیام‌بخش داغ فقدان رئیس جمهور پاک‌نهاد کشور و رمز همبستگی، تأسی به رهنمود داهیانه مقام معظم رهبری است که فرمودند: ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به‌وجود نمی‌آید. اینجانب بر خویش، فرض و واجب می‌دانم این مصیبت بزرگ را خدمت حضرت موعود امام المهدی (عج)، پیشگاه مقام معظم رهبری و مردم فهیم، نیک‌اندیش و قدردان خدمات صادقانه بزرگان از دست رفته تسلیت و تعزیت عرض کنم و برای دولتمردان شهید و طاهر، غفران و مغفرت الهی از درگاه یزدان طلب کنم.

پروانه برهانی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان به‌مناسبت شهادت رئیس‌ جمهور مردمی و انقلابی و همراهان ایشان در پیامی این ضایعه دردناک را تسلیت گفت.در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در بهار ولادت خجسته‌ ثامن‌الحجج، علی‌بن موسی‌الرضا (ع)، آسمان ایران شاهد عروج ملکوتی خادمی مخلص و دلسوز، خادم‌الرضا حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌ جمهور مردمی و محبوب بود.

رئیس‌ جمهوری پرتلاش و خستگی‌ناپذیر که در راه اعتلا و پیشرفت کشور، جز خدمت به مردم بزرگ ایران، هیچ آرزویی در سر نداشت، بر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد.

اینجانب با قلبی اندوهگین و دلی پر از ماتم، سانحه جانسوز و عروج ملکوتی رئیس‌ جمهور محبوب و خدوم، حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر جهادی امور خارجه، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و به ملت وفادار و قدرشناس ایران اطمینان می‌دهیم که مسیر پرافتخار و خدمت با تأسی به روحیه خستگی‌ناپذیر آیت‌الله رئیسی، قهرمان و خادم ملت و یار وفادار رهبری ادامه خواهد داشت و با استعانت از خدای متعال و همراهی مردم بزرگوار، کوچکترین خللی در مدیریت جهادی کشور ایجاد نخواهد شد. روح بلند این شهید والامقام با اولیاء الهی محشور باد.

اصغر اسماعیلی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان درپی شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز و مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، با ارسال پیامی ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ برای روح این شهیدان متعالی، علو درجات و برای بازماندگان صبر آرزو کرد.

فرماندار زنجان نیز با صدور پیامی شهادت رئیس‌ جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت راه مردان خداست با نهایت تأسف و تأثر، شهادت جانسوز رئیس‌ جمهور مردمی آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه دکتر امیرعبداللهیان و همراهان ایشان را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج)، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت و تعزیت می‌کنم.

سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان درپی شهادت رئیس‌ جمهور و هیأت همراه پیام تسلیت صادر کرد. در این پیام آمده است:

شهادت هنر مردان خدا و مزد و پاداش مجاهدت‌ها و تلاش‌های بنده‌های برگزیده، مخلص و مجاهد است که خداوند متعال به آنان عطا می‌کند. امروز باب دیگری از ابواب شهادت به روی خادم‌الرضا آیت‌‎الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور خستگی‌ناپذیر و با اخلاص ایران اسلامی و همراهان‌شان گشوده شد که همگی در مسیر احیای اسلام ناب محمدی (ص) و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداشته و لبیک‌گویان به ندای نایب امام زمان (عج) سر از پا نمی‌شناختند.

ملت عزیز قهرمان و شهیدپرور ایران، همان‌طور که رهبر عزیزتر از جان‌مان فرمودند که مطمئن باشید هیچ اخلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید، ما نیز این اطمینان را می‌دهیم که قطعا این مسیر پرافتخار خدمتگزاری را تا رسیدن به آرمان‌های والا ومقدس آن با عزمی راسخ و قدم‌هایی مستحکم‌تر طی خواهیم کرد.

سردار محمد طراقیه، فرمانده انتظامی استان زنجان نیز شهادت شهدای خدمت، آیت‌الله رئیسی رئیس‌ جمهور فقید و محبوب کشور و همراهان‌شان را که در سانحه هوایی روز گذشته در منطقه ورزقان تبریز حادث شد، به همه همکاران خدوم و مردم غیور استان تسلیت و تعزیت گفت. در متن پیام آمده است:

مجاهدت یعنی همین (خدمت) و خدمت یعنی اینکه خود را از صد آسایش و رفاه مرکز به صفر محرومیت حاشیه و مرز برسانی و پای درد و دل عشایر و دهقانان و روستاییان بنشینی و به خواسته‌های‌شان جامه عمل بپوشانی. شهیدان معظم راه خدمت که برای خدمتی مضاعف به منطقه مرزی استان تبریز عزیمت کرده بودند در راه برگشت برای خدمتی دیگر در منطقه کوهستانی ورزقان دچار سانحه هوایی شدند و به همراه مسؤولان خدومی مانند شهید دکتر سید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، شهید آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه و نماینده ولی‌ فقیه در استان آذربایجان شرقی، شهید دکتر مالک رحمتی استاندر فقید تبریز و سایر همراهانشان به دیدار یار شتافتند. 

مسلماً نبودشان ضایعه جانگداز و جبران‌ناپذیر است، ولی به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هیچ خللی در کار کشور ایجاد نخواهد شد و همه ما ادامه‌دهنده راه شهدای خدمت و خدمتگذار مردم هستیم. بنده شهادت شهید جمهور و خادم‌الرضا و شهیدان راه خدمت را به همه همکاران خدوم و هم‌استانی‌های غیور تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم روح‌شان شاد.

حجت‌الاسلام منصور فرجی‌ برحق، رئیس کل‌ دادگستری استان زنجان نیز پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به این شرح است: 

خادم الرضا، رئیس‌ جمهور محبوب و مردمی ملت ایران در شب ولادت ثامن‌الحجج امام رضا (ع) آسمانی شد و مزد سال‌ها خدمت مخلصانه، صادقانه و عارفانه خود را در این شب عزیز از شمس‌الشموس امام هشتم شیعیان دریافت کرد. شهادت این خادم مردم و انقلابی را به محضر حضرت ولی‌ عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری دام‌ظله العالی، ملت شریف ایران، خانواده معزی و بیت مکرم ایشان و اعضای هیأت دولت تسلیت عرض می‌کنم. 

حجت‌الاسلام علی یوسفی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش پیامی صادر کرد. در بخشی از این پیام آمده است:

رئیس‌ جمهور محبوب ایران و خادم ملت و سید محرومان که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز در راه خدمت به مردم ایران اسلامی سر از پا نمی‌شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای اسلام و ملت کرد و خدای بزرگ، مزد تلاش‌های خالصانه‌اش را شهادت قرار داد و بر همگان است که راه او را که راه سعادت اسلام و عزت مسلمین است، ادامه دهند.

رحیم سلیمانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان نیز با انتشار پیامی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و همراهان انقلابی ایشان را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

آیت‌الله رئیسی با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه اقشار محروم جامعه، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

روح‌الله خدابنده‌لو، مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز به‌مناسبت شهادت خادم الرضا و خادم ملت ایران پیامی صادر کرد که در آن آمده است:

خبر ناگوار سقوط بالگرد حامل رئیس‌ جمهور و همراهان، موجب تأثر و نگرانی و اندوه بسیار خانواده بهزیستی شد. متأسفانه این حادثه دلخراش به شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌ فقیه در استان آذربایجان شرقی، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، تیم حفاظت و خدمه پرواز منجر شد و صفحه تلخی در کتاب انقلاب اسلامی ورق خورد و شهادت مردی از تبار علوی و سلاله فاطمی، ساده و بی‌آلایش، مردمی و بی‌ادعا و دل‌سوز را رقم زد.

علی‌محمد نادرخانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نیز در پی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و جمعی از همران ایشان در سانحه سقوط بالگرد، با صدور پیامی این ضایعه بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت گفت.
در بخش از این پیام آمده است:
شهید گرانقدر، خادم الرضا (ع) حضرت آیت الله رئیسی عمری در راه خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم عزیز ایران در عرصه‌های گوناگون به ویژه خدمت به مستضعفان و محرومیت‌زدایی جهاد کرده و در نهایت پاداش خود را با شهادت از درگاه ایزد متعال دریافت کرد.
قطعا فقدان این شهدای عزیز خسارتی جبران‌ناپذیر و دردناک است که تنها عنایت الهی، توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب آن را جبران خواهد کرد.
اینجانب شهادت این خادم برجسته و جهادی و همراهان گرانقدر ایشان را که در حین خدمت به لقاء‌الله پیوستند را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و بازماندگان آن وارستگان سعادتمند تسلیت عرض کرده و از درگاه الهی، حشر با اولیاء‌الله را برای آنان خواستارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha