• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403023123157
  • خبرنگار : 30147

یک نماینده مجلس:

محبوبیت آیت‌الله رئیسی بین پابرهنگان و مستضعفان کشور از همه بیشتر بود

محبوبیت آیت‌الله رئیسی بین پابرهنگان و مستضعفان کشور از همه بیشتر بود

ایسنا/خراسان رضوی یک نماینده مجلس گفت: محبوبیت آیت‌الله رئیسی بین محرومان، پابرهنگان و مستضعفان کشور از همه بیشتر بود.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در گفت‌وگو با ایسنا شهید آیت‌الله رئیسی را به معنای واقعی سید محرومان دانست و افزود: ایشان مردی به معنای واقعی با اخلاص، پرکار، خستگی ناپذیر و در وسط میدان بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی مصالح مردم، انقلاب و کشور را بر هر چیز دیگری ترجیح می‌داد و هیچ‌گاه در کارش حب و بغض‌های شخصی وجود نداشت، اظهار کرد: از همه طیف‌های سیاسی برای اتحاد و سربلندی پرچم جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی هیچ‌گاه عافیت‌طلب و پشت میزنشین نبود و همیشه در وسط میدان برای مردم کار می‌کرد، در واقع یکی از ویژگی‌های بسیار بارز ایشان گذشته از اخلاص، توکل و توسلی که داشتند پرکاری و خستگی ناپذیری‌شان در راه کار کردن برای مردم بود.

وی ادامه داد: گذشته از پرکاری و پرتلاشی که آیت‌الله رئیسی داشت، بسیار معتقد به تبعیت و اطاعت از ولی فقیه بود به طوری که ولی فقیه را جانشین امام معصوم می‌دانست و حمایت و اطاعت از رهبر معظم انقلاب را با تمام وجود درک کرده و به معنای واقعی مطیع بود.

نیک بین گفت: شهید آیت‌الله رئیسی طی دورانی که در آستان قدس رضوی، قوه قضائیه و دولت بود نه تنها هیچگاه اهل مماشات و سهل‌انگار و کار نکردن نبود بلکه شبانه‌روز برای کشور و مردم به خصوص محرومان تلاش می‌کرد.

وی افزود: خدمت به مردم و تلاش برای تحقق کلمه الله و بالا بردن پرچم اسلام در جهان مسیری بود که آیت‌الله رئیسی در آن به شهادت رسید، ایشان به معنای واقعی خادم و خدمتگزار مردم بود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه جملات و کارکرد و فرمایشات ایشان و همچنین مجموعه عملکرد سه ساله آیت‌الله رئیسی نشان داد که هیچگاه به دنبال حاشیه و نقد کردن نبوده است، عنوان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در مقابل تمامی توهین‌ها و نقدها و بی‌انصافی‌هایی که در حق ایشان می‌شد محکم و مصمم راه خدمتگزاری به مردم را ادامه می‌داد و هیچگاه در این مسیر خسته نشد.

وی با اشاره به اینکه محبوبیت آیت‌الله رئیسی بین محرومان، پابرهنگان و مستضعفان کشور از همه بیشتر بود، اذعان کرد: آیت‌الله رئیسی به معنای واقعی کلمه رئیس‌جمهور مستضعفان و محرومین و خادمین به مردم بود، ایشان سید شهیدان اهل خدمت بود که در مسیر خدمت‌رسانی به مردم هم به شهادت رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha