• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403023123198
  • خبرنگار : 50042

ستاد بزرگداشت شهادت سیدالشهدای خدمت در گیلان تشکیل شد

ستاد بزرگداشت شهادت سیدالشهدای خدمت در گیلان تشکیل شد

ایسنا/گیلان ستاد بزرگداشت خادم الرضا، سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی و یاران شهید ایشان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار در گیلان تشکیل شد.

ستاد بزرگداشت خادم الرضا، سیدالشهدای خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و یاران شهید ایشان با حضور آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت و اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، ۳۱ اردیبهشت ماه تشکیل شد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان با تسلیت مجدد این فاجعه جانگداز اظهار کرد: با کمال تأثر و تأسف شهادت یاور رهبری، خادم‌الرضا و خادم خستگی‌ناپذیر ملت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب، مردمی و انقلابی کشورمان و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد، همه ملت عزیزمان را داغدار کرد.

وی افزود: آن بزرگمرد با جهت‌گیری‌های الهی و انقلابی، کار برای مردم را باعث جلب رضای الهی می‌دانست و ساده‌زیستی،‌ مواضع انقلابی و روحیه جهادی را سرلوحه امور خود قرار داده بود که پس از عمری خدمت صادقانه و خالصانه توانست مزد خادمی خود در آستان حریم ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) را در شب ولادت باسعادت آن امام همام دریافت کند.

عباسی تصریح کرد: اکنون آن مجاهد عرصه خدمت که نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) بود، به آرزوی دیرینه خود رسیده و به یقین در نزد اهل بیت عصمت و طهارت و اجداد طاهرینش مأجور است.

استاندار گیلان گفت: ضایعه غم بار و هجرت ملکوتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی کشورمان و همراهان ایشان را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده گرانقدر ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای روح بلند آن خادم بزرگ ملت علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار (ع) و برای خانواده مکرم ایشان، اعضای محترم هیات دولت و مردم شریف ایران اسلامی صبر و بردباری مسئلت می‌نمایم.

به گزارش ایسنا، مراسم‌ سوگواری شهادت خادم الرضا، سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی و یاران شهید ایشان به صورت مردمی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha