• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403023123221
  • خبرنگار : 50490

در سوگ خادم‌الرضا؛

دکتر رئیسی مدیریت مردمی را برمدیریت پشت شیشه‌ای ترجیح داد

دکتر رئیسی مدیریت مردمی را برمدیریت پشت شیشه‌ای ترجیح داد

ایسنا/مازندران امام جمعه بابل با اشاره به اینکه دولت رئیسی دولت مردمی و خادم محرومان بود، گفت: او بجای اینکه پشت شیشه در بسته کشور را مدیریت کند، مدیریت مردمی و صادقانه را انتخاب کرد.

امام جمعه بابل امروز در مراسم گرامیداشت شهید خدمت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش که در امامزاده قاسم(ع) بابل برگزار شد، اظهار کرد: این شهدا مردان برجسته‌ای بودند؛ با عهدی که به خدا بستند صادقانه عمل کردند.

حجت الاسلام حسن روحانی با اشاره به اینکه امروز آمدیم شهادت دهیم که ما از آنها جز خیر و خدمت ندیده‌ایم، افزود: نخستین عهد آنها بندگی بود، آنها سعی کردند در زندگی مطیع پروردگار بوده در عرصه واجبات قدم گذاشته و از گناه و حرام دوری کنند.

وی با اشاره به اینکه رئیسی مرد عبادت و نماز شب بود، تصریح کرد:  یکی از همکاران وی می‌گفت بیش از ۳۰ سال با او ارتباط دارم همیشه سعی می‌کرد قبل از اذان صبح در محل کارش حاضر باشد اما هرگز نماز شب وی ترک نمی‌شد.

روحانی با اشاره به اینکه دکتر رئیسی سعی کرد بنده‌ای خالص و مخلص، همراه با اطاعت الهی در صحنه‌های مختلف نیز انجام وظیفه کند، گفت: او با خداوند عهد خدمت بست.

وی با بیان اینکه رئیسی و همراهانش متعهد شدند در زندگی تنها به عهد بندگی اکتفا نکنند و مانند کسانی نباشند که می‌خواهند فقط گلیم خود را از آب بیرون بکشند، یادآور شد: این شهدا عرصه دیگری از بندگی برای خود قائل شدند که عرصه خدمتگذاری است.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه دکتر رئیسی سعی کرد خادمانه خدمت کند، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور دولت سیزدهم در هر مسئولیتی که به او واگذار می‌شد خادم صادق بود و آنگونه که شایسته است در زندگیش عمل کرد..

وی با اشاره به نوع مدیریت در عرصه ریاست جمهوری کشور گفت: مدیریتی که فرد بخواهد هشت سال کشور را از پشت شیشه سربسته مدیریت کند، با این نوع مدیریت هیچ خطری متوجه او نمی‌شود و مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه مدیریت رئیسی مدیریتی مردمی و صادق بود، یادآور شد: مدیریت دیگر مدیریت صادقانه و مردمی است اما دولت رئیسی از این نوع بود، مدیریتی صادقانه که سعی می‌کرد به مردم محروم دورترین منطقه سیستان و بلوچستان، خراستان، تا دورترین روستاها مشتاقانه خدمت کند.

وی ادامه داد: خدمات و آثار زیربنایی این خدمتگزاری که از سوی او طی چندسال اخیر صورت گرفت موقعیتی برای دولت فراهم کرد که بتدریج آشکار می‌شود.

روحانی تصریح کرد: برای ملت بسی سخت است که ببینند بعد از دوسال خدمتگذاری زمانی که تلاش وی به نتیجه دادن و ثمر دهی نزدیک شد آن را از دست بدهند.

 امام جمعه بابل با اشاره به اینکه او مرد خستگی ناپذیر در خدمت به مردم بود گفت: خود شنیدم که گفت تمام اوقات زندگیم را صرف خدمت به مردم کردم و شبانه روز تنها چهار تا پنج ساعت می‌خوابم.

 وی تصریح کرد: خداوندا ما اینجا جمع شدیم که بگوییم او دلسوزانه خدمت کرد و این بنده تو در خدمتگزاری به این مردم از هیج اقدامی کوتاهی نکرده است.

روحانی با اشاره به اینکه عهد ولایت مهم‌ترین رکن و ویژگی برجسته مومنین است، افزود: عهد ولایت عهدی است که خداوند از ما سوال خواهد کرد، ولایت برکتی است که به برکت این انقلاب به ما داده شد.

وی خاطرنشان کرد: دکتر رئیسی مرد ولایی و سرباز ولایت بود و در راه رفع دغدغه مندی مقام ولایت که خدمت به مردم است، گام برمیداشت.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha