• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403023123354
  • خبرنگار : 50036

نماینده ولی فقیه در استان همدان

آیت‌الله رئیسی به معنای واقعی اعتقاد به خدمت صادقانه به مردم داشت

آیت‌الله رئیسی به معنای واقعی اعتقاد به خدمت صادقانه به مردم داشت

ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی به معنی واقعی کلمه اعتقاد به خدمت صادقانه به مردم داشت و خود را خادم مردم می‌دانست، گفت: آیت‌الله رئیسی به معنی واقعی کلمه در مقابل مردم متواضع بود و حس او در مقابل مردم حس خدمت بود و خود را پایین‌تر از مردم می‌دید.

آیت الله حبیب اله شعبانی موثقی دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت در اجتماع عظیم مردم همدان به مناسبت گرامیداشت شهادت رییس جمهور مردمی و خادم الرضا، اظهار کرد: به او می گوییم رئیس جمهور مردمی و صدق این عبارت را در محل شهادت او می‌توان دید که در روستایی کوچک حاضر شد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور می‌گفت باید در بین مردم بود و به گزارش‌ها اکتفا نکرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه خودش فقر و مشکلات اقتصادی را احساس کرده بود، افزود: الگویی برای مردم و دولت بعدی شد که مجاهدانه تلاش کنند.

وی اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی به دنبال بهانه و حاشیه نبود و در فضای مجازی مسائلی را مطرح می‌کردند اما وارد نمی‌شد تا انرژی خود را برای حل مشکلات بگذارد.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه ملت با در صحنه بودن و قدردان بودن، وحدت و انسجام اجتماعی خود را نشان داده‌اند، بیان کرد: حجت الاسلام آل هاشم نیز به معنای واقعی کلمه مردمی و متواضع و انقلابی بود.

استاندار همدان نیز در این مراسم گفت: امروز قلب امام زمان به علت شهادت فرزندانشان جریحه‌دار است، امروز قلب رهبری جریحه‌دار است.

علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه شهید رئیسی در طول عمر پر خیر و برکتش همواره دغدغه خدمت به مردم را داشت و خود را وقف مردم کرده بود، اظهار کرد: ایشان جانشینی شایسته و به حق برای شهید بهشتی در قوه قضائیه بود و آبروی خود را در دست گرفت و برای خدمت و خدمتگزاری پای در عرصه گذاشت و شأنی جز خدمتگزاری برای خود قائل نبود و این رویه را به مسئولان توصیه می‌کرد.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ که دولت را تحویل گرفت کوهی از مشکلات و عقب ماندگی‌ها به او به ارث رسید ولی با صبر و حلم و حوصله آن‌ها را حل می‌کرد.

استاندار همدان ادامه داد: هیچگاه گلایه و بهانه تراشی نکرد و منشأ خدمات بسیار ارزشمندی در کشور و استان ما شد به طوری که زمانی که مشکل آب پیدا کردیم وقتی مشکل آب را شنید گفت وظیفه ماست و باید این کار را انجام دهیم و عمق نگاهش به مردم نگاه خادمی بود و برای انتقال آب بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم بود در حالیکه در بودجه دولت قبل ۵۴ میلیارد تومان در نظر گرفته بود.

وی ادامه داد: شهید رئیسی توانست خدمات بسیار ارزشمندی داشته باشد و شهادت در شب ولادت امام رضا (ع) پر رمز و راز و پر معنی است که امام رضا(ع) او را پذیرفته است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه روحیه انقلابی و همراهی ایشان با امام در دوره دادستانی همدان را فراموش نمی‌کنیم، گفت: نام و یاد شهید رئیسی در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: امیر عبداللهیان از وزاری امور خارجه شجاع بود و تمام تلاش خود را کرد که دیپلماسی کشور را تقویت کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha