• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403023123461
  • خبرنگار : 50040

فرماندار رودسر:

شهادت پاداش تلاش های شبانه روزی آیت الله رئیسی بود

شهادت پاداش تلاش های شبانه روزی آیت الله رئیسی بود

ایسنا/گیلان فرماندار رودسر، با بیان اینکه آیت الله رئیسی پرچمدار جبهه جهاد و تلاش و کوشش بود، گفت: شهادت بدون شک پاداش تلاش های گسترده و شبانه روزی رئیس جمهور در عرصه های داخلی و بین المللی است.

محمد حیدری امروز در مراسم سوگواری شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان که در مسجد طالب زاده رودسر برگزار شد، آیت الله رئیسی را خادم الرضا و سیدالشهدای راه خدمت دانست و اظهار کرد: آیت الله رئیسی پرچمدار جبهه جهاد و تلاش و کوشش بود.

وی با اشاره به توفیق شهادت همرزمان و همکاران ایشان در شب ولادت امام هشتم(ع)، افزود: شهادت بدون شک پاداش تلاش های گسترده و شبانه روزی رئیس جمهور در عرصه های داخلی و بین المللی است.

فرماندار رودسر آیت الله رئیسی را رئیس جمهور قلب‌ها دانست و تصریح کرد: امروز مردم ایران سرافراز و مسلمانان جهان و جنبش های انقلابی در اقصی نقاط دنیا در سوگ رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ایشان که در حمایت از مردم مظلوم غزه و پایداری و استحکام و پیروزی جبهه مقاومت در کنار حاج قاسم انجام وظیفه می‌کرد، هستند.

حیدری فرمایشات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب را مایه آرامش و سکینه قلبی ملت ایران دانست و گفت: ولی امر مسلمین فرمودند که هم امنیت کشور و هم امر خدمت رسانی به مردم تداوم دارد و جای نگرانی نیست؛ این فرمایش در عین سادگی در کشور آرامش ایجاد کرد و هم راهبردی برای اداره کشور بود و هم نهیبی برای بازدارندگی دشمنان و فرصت طلبان.

وی با بیان اینکه براساس قانون و حکم رهبری معاون اول رئیس جمهور سکاندار اداره کشور شدند، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی در پرتو عنایت امام زمان و رهبری مقام معظم رهبری و قانون اساسی متعالی بن بستی ندارد.

فرماندار رودسر ادامه داد: همانگونه که رهبری فرمودند، مردم نگران اداره کشور نیستند، زیرا فرزندان برومند زیادی در مکتب امامین انقلاب پرورش یافته اند و آماده خدمت و دفاع از اسلام و انقلاب کیان کشور هستند.

وی با اشاره به عملکرد رئیس جمهور در این دوره سه ساله، عنوان کرد: روز گذشته شاهد افتتاح سدی در مرز ایران و آذربایجان بودیم که پس از ۲۰ سال توسط بزرگمرد تاریخ ایران به انجام رسید؛ در واقع دیپلماسی و تعامل سازنده دولت سیزدهم با همسایگان و تمرکز بر رفع اختلافات و پیوند عمیق فرهنگی و ایدئولوژیک با این کشورها موجب سرمایه‌گذاری مشترک در پروژه مذکور شد.

حیدری با بیان اینکه جلوه دیپلماسی دولت سیزدهم در پاکستان و سریلانکا و... نمایان شد، اضافه کرد: استقبال باشکوه از رئیس جمهور ایران در این کشورها بی‌نظیر بود و سابقه نداشت.

فرماندار رودسر با اشاره به تیزبینی و خلاقیت وزیر امور خارجه در رفع تنش با کشورهای همسایه و گره گشایی سیاسی، یادآور شد: شاهد یک دیپلماسی هوشمندانه و مقتدرانه در غرب آسیا با تمرکز بر غزه بودیم. در واقع این دولت و دولتمردانش در کنار نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی به کشور عزت و امنیت و اقتدار بخشیدند.

وی اجرای عملیات وعده صادق را نشات گرفته از اقتدار ایران دانست و خاطرنشان کرد: امروز هیچ کشوری توان تعرض به ایران را ندارند، زیرا هم مقتدر هستیم و هم تاثیرگذار و معادلات منطقه‌ای و جهانی با حضور ایران به سرانجام می رسد.

حیدری با بیان اینکه آیت الله رئیسی در تنگنای تحریم فقط متکی بر توان و منابع داخل بود و کار کشور را جلو برد، اضافه کرد: رئیس جمهور مسائل خدمت رسانی و عمرانی و معیشتی را به تاخیر نیانداخت و کار بزرگ و پر ریسک اصلاح اقتصادی را انجام داد؛ در حوزه زیرساخت‌های کشور مانند سد و جاده و راه‌آهن و فرودگاه و تولید انرژی و... نیز شاهد توسعه بودیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha