• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۱۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403030100006
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان در جمع مدیران عنوان کرد

مدیران برای رضایت و خشنودی خادم الرضا کار خود را چند برابر کنند

مدیران برای رضایت و خشنودی خادم الرضا کار خود را چند برابر کنند

ایسنا/سمنان استاندار سمنان خطاب به مدیران این استان گفت: در راستای رضایت خادم الرضای شهید مدیران دولت آیت الله رئیسی باید کار خود را چند برابر کنند.

محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان شامگاه ۳۱ اردیبهشت در نشست با معاونین، مشاورین و مدیران کل ستادی استانداری سمنان که به میزبانی سالن جلسات غدیر استانداری برگزار شد با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی در سانحه بالگرد، یاد و خاطره شهید خدمت، حضرت آیت الله دکتر رئیسی، دکتر امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه و همراهان وی را گرامی‌داشت و اظهار کرد: کار، تلاش و اقدامات شهید آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران همواره کار دلی و در راستای تحقق رضایت خداوند بود.

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور فقید به استان در ماه گذشته افزود: مردم عزیز استان در استقبال از رئیس‌جمهور، شهید آیت الله دکتر رئیسی گل کاشته و این سفر، سفر بسیار ارزشمندی بود که دستاوردهای زیادی برای استان داشت.

هاشمی خاطرنشان کرد: آغاز به‌کار دولت سیزدهم در روز میلاد امام هشتم(ع) و شهادت ایشان نیز در روز میلاد امام هشتم(ع) به‌وقوع پیوست.

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری، مصوبات هیات دولت و در راستای رضایت روح شهید جمهور، آیت الله دکتر رئیسی، کار ما در خصوص پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت، باید چند برابر شده تا مردم احساس خلل در هیچ موردی نداشته باشند.

وی همچنین تاکید کرد: بحث تنظیم بازار، تامین کالا، جلوگیری از سودجویی احتمالی متخلفین، تامین سوخت، مراقبت از اماکن حساس از جمله مواردی است که باید با جدیت دنبال شود.

هاشمی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های احتمالی، مراسم تشییع پیکر شهید جمهور، آیت الله دکتر رئیسی و دیگر شهدا در مشهد، در راستای خدمت‌رسانی مطلوب برای کسانی که قصد حضور در مشهد را دارند، بحث اسکان، ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های پذیرایی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان در پایان گفت: ضرورت دارد تا فرمانداران، بخشداران، مدیران و مسئولان اجرایی استان در راستای پیگیری بهتر و مطلوب‌تر امور در حالت آماده باش کامل باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha