• سه‌شنبه / ۲۷ تیر ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 96042715536
  • منبع : نمایندگی همدان

فرماندار:

٢٠٠ میلیارد تومان طرح اقتصاد مقاومتی در اسدآباد آماده بهره‌برداری است

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد اعلام کرد: ٢٠٠ میلیارد تومان طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان اسدآباد آماده بهره‌برداری است.

حسین افشاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به‌زودی یک هزار میلیارد تومان طرح در راستای اقتصاد مقاومتی در استان همدان با حضور یکی از وزرا و یا معاون رئیس جمهور در استان همدان افتتاح می‌شود که از این میزان طرح آماده بهره‌برداری، ٢٠ درصد پروژه‌ها مربوط به شهرستان اسدآباد است.

وی با بیان اینکه حوزه اسدآباد در حال حاضر با وحدت مردم و مسئولان  و ارکان مدیریتی شهرستان  دارای یک دوره مغتنم و بی‌نظیر است، افزود: به‌زودی کارخانه گندله‌سازی اسدآباد با ١٣٠ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با اشتغالزایی ٢٠٠ نفر به صورت مستقیم و یک هزار نفر به صورت غیرمستقیم به بهره‌برداری می‌رسد.

افشاری در ادامه با اشاره به کارخانه کنستانتره شهرستان اسدآباد تصریح کرد: در سال گذشته کارخانه کنستانتره اسدآباد در حال ورشکست و به دنبال جمع شدن بود و میزان ظرفیت تولیدش را به کمتر از ۵٠ درصد کاهش داده بود اما امروز در این کارخانه ۴٧٣ نفر مشغول به فعالیت هستند.

وی همچنین از تسریع عملیات اجرایی آموزشکده فنی‌وحرفه‌ای شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: آموزشکده فنی‌وحرفه‌ای شهرستان هم‌پای دانشکده پزشکی شهر بوده و برای اشتغال جوانان منطقه ضروری است.

افشاری در رابطه با حوزه آب شرب شهر اسدآباد نیز عنوان کرد: در حالیکه فصل پیک مصرف آب آغاز شده است اما در اسدآباد افت فشار و قطعی آب وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برخی از ظرفیت چاه آب شرب شهر را فعلا ذخیره نگهداشته‌ایم، اظهار کرد: در صورت بالا رفتن مصرف آب شرب  شهر، از مصرف ذخیره برای تأمین آب شرب استفاده خواهیم کرد.

این فرد مسئول در ادامه با اشاره به گازرسانی در فصل زمستان در شهرستان نیز تصریح کرد: وصل خط انتقال گاز محور کردستان به خط انتقال کرمانشاه با اعتبار ٣ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در اسدآباد در حال انجام است.

وی این اقدام را کاری ماندگار برای سالیان سال در شهرستان اسدآباد عنوان کرد و افزود: با توجه به این اقدام از این پس شهرستان اسدآباد با افزایش برودت هوا در زمستان دچار قطعی گاز نخواهد شد.

افشاری در ادامه با اشاره به ساخت دانشکده پرستاری اسدآباد اظهار کرد: چهار سال گذشته زمینی برای ساخت دانشکده پرستاری شهرستان درنظر گرفته شده بود که مورد تأیید شورای فنی قرار نگرفته و باید زمین دیگری را برای احداث جایگزین آن کرد.

وی با بیان اینکه ٣ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان همدان برای دانشکده پرستاری شهرستان به صورت نقدینگی به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان واریز شده، تصریح کرد: باید هر چه سریع‌تر زمین جایگزین دیگری را انتخاب و موضوع تعیین تکلیف شود.

فرماندار اسدآباد همچنین ارتقای شبکه بهداشت شهرستان به دانشکده علوم پزشکی را یک ارتقای بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: این ارتقای متناسب با ظرفیت و جمعیت شهرستان فرصت مناسبی بوده که باید از آن به نحو مطلوبی استفاده کرد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha