• شنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 97012508369
  • منبع : نمایندگی لرستان

بهسازی و آسفالت 148 کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان

بهسازی و آسفالت 148 کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان

ایسنا/لرستان مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: چهارخطه پلدختر-خرم‌آباد با کمبود اعتبار مواجه است.

مهندس صادق مریدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه چهارخطه پلدختر-خرم‌آباد فعال است.

وی ادامه داد: در مجموع 24 کیلومتر از پروژه مذکور در دست ساخت بوده که چهار کیلومتر آن آماده آسفالت است؛ سال گذشته نیز 10 کیلومتر زیربار ترافیک رفته است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لرستان اضافه کرد: در حال حاضر برای تکمیل پروژه چهارخطه پلدختر-خرم‌آباد مشکل اعتباری وجود دارد و با توجه به بدهی‌هایی که به پیمانکاران داریم بیش از این نمی‌توانیم قرارداد ببندیم.

مریدی بیان کرد: اعتباری که برای چهارخطه خرم‌آباد-پلدختر، خرم‌آباد-بروجرد و خرم‌آباد-کوهدشت درنظر گرفته شده است 15 میلیارد تومان است و این درحالیست که تنها برای یک قرارداد در محور پلدختر 70 میلیارد تومان لحاظ شده است.

وی گفت: پیمانکاران ما نیز هنگامی که شروع به کار می‌کنند تنها 20 درصد ظرفیت مالی خود را می‌توانند صرف کنند.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لرستان افزود: در تلاش هستیم باند دوم محور پلدختر را اجرایی کنیم و این مهم در ردیف بودجه ملی قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در تلاش هستیم امسال 15 کیلومتر از محور پلدختر نیز زیر بار ترافیک برود.

مریدی با بیان اینکه سال گذشته 148 کیلومتر از راه‌های روستایی استان بهسازی و آسفالت شدند، عنوان کرد: همچنین 55 کیلومتر از راه‌های اصلی استان اتمام و زیر بار ترافیک رفتند.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: امسال در تلاش هستیم پل کشکان-محور کوهدشت زیر بار ترافیک برود؛ همچنین تقاطع‌هایی را در کمربندی خرم‌آباد اجرا کردیم. همچنین عملیات اجرایی محور پلدختر را ادامه خواهیم داد.
 


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha