• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۳۹۷ / ۰۱:۱۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97040502291
  • خبرنگار : 71518

درخشان: می توانستیم به دور بعد صعود کنیم/ کی‌روش باید بماند

درخشان: می توانستیم به دور بعد صعود کنیم/ کی‌روش باید بماند

سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید تیم ملی فوتبال ایران عملکرد بسیار خوبی داشته است.

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا درباره تساوی یک بر یک ایران برابر پرتغال اظهار کرد: بازی خوبی به نماش گذاشتیم که باعث خوشحالی همه مردم ایران شد. البته این شانس را داشتیم که برابر پرتغال به برتری برسیم و اگر کمی زودتر روند هجومی را آغاز می‌کردیم، می‌توانستیم بازهم به پرتغال گل بزنیم و به مرحله بعد برویم. البته باز هم باید از بازیکنان تشکر کنیم که با جان دل برای تیم بازی کردند و واقعا خوب بودند.

او افزود: روحیه جنگندگی واقعا در تیم نمایان بود. در طول این مصاف، بازیکنان روحیه پیروزی برابر حریف را داشتند اما به هرحال فوتبال همین است و گاهی نتیجه‌ای که می‌خواهید به دست نمی‌آِید.

درخشان در پاسخ به این سوال که با توجه به کسب ۴ امتیاز در جام‌جهانی آیا می‌توان به آینده فوتبال  ایران امیدوار بود، گفت: این ۴ امتیاز بابت تلاش بازیکنان و کادر فنی در جام‌جهانی به دست آمد و نمی‌تواند به آینده فوتبال ایران کمک کند. ما اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم، باید ساختار باشگاه‌هایمان را درست کنیم. اینکه ۴ امتیاز برای اولین بار در جام‌جهانی به دست آوردیم باعث افتخار و خوشحالی است اما فوتبالمان را باید از پایه درست کنیم.

سرمربی سابق پرسپولیس همچنین درباره عملکرد کارلوس کی‌روش هم تصریح کرد: کی‌روش با توجه به نتایجی که با ایران در جام‌جهانی کسب کرده است، توانایی های فنی خود را نشان داده است. او مربی خوبی است که توانست همراه ایران در جام‌جهانی نتایج خوبی بگیرد. با توجه به اینکه جام ملت‌های آسیا هم نزدیک است، باید بماند چراکه حالا تیم ملی با تجربه‌ای که در جام‌جهانی به دست آورده، شانس زیادی برای قهرمانی دارد. البته پس از آن هم فدراسیون فوتبال باید برنامه چهار ساله‌ای با حضور کی‌روش تدوین کند.

درخشان در پاسخ به سوالی درباره عملکرد علیرضا بیرانوند در جام‌جهانی هم گفت: قبل از این جام انتقاداتی مطرح می‌شد اما او توانایی‌هایش را نشان داد. با مهار ضربه پنالتی رونالدو هم واقعا روحیه خوبی به تیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۴-۰۵ ۰۱:۴۱

مرسي بچه‌ها. ما را رو سفيد كرديد. به شما افتخار مي‌كنيم. كي‌روش تا جام جهاني بعد بايد بماند.