• شنبه / ۹ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۷:۳۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98060904677
  • خبرنگار : 30054

اهمیت اینفوگرافیک در انتشار رپورتاژ آگهی چیست؟

رپرتاژ

هر یک از ما در انتشار رپورتاژ آگهی هدفی را دنبال می کنیم که شاید نقطه اشتراک آن بیشتر دیده شدن و در نهایت افزایش فروش است. حال هر قدر در تولید و انتشار رپورتاژ آگهی هوشمندانه و با دقت بیشتری عمل کنیم، به طور حتم بیشتر به چشم می آییم. بی تردید استفاده از قالب های مختلف محتوایی به ویژه اینفوگرافیک می تواند به رشد برند و افزایش بازدید کمک فراوان کند.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

به گزارش ایسنا، میزان جستجوی اطلاعات به شکل اینفوگرافیک در موتورهای جستجوی اینترنتی به ویژه گوگل در سه سال گذشته بیش از ۸۰۰ درصد رشد داشته است. به بیان ساده‌تر، امروزه افراد برای کسب اطلاعات بیشتر تصاویر و اطلاعات طبقه‌بندی شده را دنبال می‌کنند. از طرفی، تصاویر حدود ۶۰ هزار بار سریع‌تر از متن در مغز پردازش می‌شوند و با توجه به این نکته اگر اطلاعات را به شکل تصویری و یا همان اینفوگرافیک به مخاطبان منتقل کنید، پاسخ بیشتر و بهتری از آنها می‌گیرید.

افزایش آگاهی از برند

اگر قصد دارید که از اینفوگرافیک به عنوان رپورتاژ آگهی استفاده کنید، باید بدانید که این بهترین روش برای افزایش آگاهی افراد از نام و نشان برند شما است. طراحی اینفوگرافیک علاوه بر اطلاعات کاربردی و مورد نیاز مخاطب با هدف درج اطلاعات سازندگان آن مانند: لوگو، آدرس وبسایت، آدرس شبکه‌های اجتماعی، آدرس ایمیل و اطلاعات تماس انجام می‌شود. جالب است بدانید که کابران اینترنتی علاقه بیشتری به بازنشر اینفوگرافیک نسبت به متن دارند. از این رو، محتوا به شکل اینفوگرافیک باعث می‌شود تا بیشتر در بین مخاطبان دست به دست شوید و برندتان را در ذهن آنها ماندگارتر کنید.

اما برای موفقیت در انتشار رپورتاژ آگهی باید مخاطب خود را به خوبی بشناسید و در اینفوگرافیک به سادگی به آن پاسخ دهید. حال با انتشار آن در رسانه‌های خبری معتبر و پربازدید می توانید شاهد یک جهش بزرگ در صنعت و کسب و کار خود باشید.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.