• پنجشنبه / ۱۱ مهر ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98071108427
  • خبرنگار : 50210

دری نجف آبادی:

ملت ایران بر تحقق شعارها و آرمان های اسلامی و انقلابی ایستادگی می کند

ملت ایران بر تحقق شعارها و آرمان های اسلامی و انقلابی ایستادگی می کند

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران برای تحقق شعارها و آرمان های اسلامی و انقلابی که میراث ائمه اطهار، عاشورا و کربلاست با همه وجود ایستادگی می کند.

به گزارش ایسنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در اجلاسیه کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی که با حضور سردار سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران استان مرکزی در مصلی بیت بیت المقدس اراک برگزار شد، با اشاره به برگزاری این کنگره ملی در آستانه گام دوم انقلاب در دیار امام خمینی(ره) بیان کرد: در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی زنان و مردان و پیر و جوان با امام راحل، شهیدان فداکار و دلدادگان راه اسلام و ولایت پیمان می بندیم که در مسیر گام دوم انقلاب و 40 سال آینده براساس راهبردهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب پیش برویم.

وی با بیان اینکه همچنان به آرمان های بلند امام راحل وفاداریم و برای تحقق فرهنگ و تمدن اسلامی و نجات منطقه از چنگال دیو و دد اعلام وفاداری می کنیم، گفت: همه اقشار جامعه و خانواده شهدا با همه وجود خطاب به امام راحل اعلام می کنیم که اماما، هرچند شما از میان ما رخت بربسته اید اما همچنان در مسیر راهبردهای مقام معظم رهبری هستیم و در 40 سال آینده به مانند 40 سال گذشته وفادار، آماده، بیدار، زمان شناس و شهید شناس و ... خواهیم بود و راه امام را فراموش نخواهیم کرد و هرگز رهبر انقلاب را تنها نمی گذاریم.

دری نجف آبادی تصریح کرد: همه جان بر کف ایستاده ایم تا خط و هویت اسلامی، انقلابی و ولایی که امام راحل به ما آموخت را ادامه دهیم و بر مبارزه با دیکتاتورها، یزدیان، آمریکا، استکبار جهانی و ایادی او ایستادگی می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما برای تحقق شعارها و آرمان های اسلامی و انقلابی که میراث ائمه اطهار، عاشورا و کربلاست با همه وجود و با استقامت ایستاده ایم، افزود: شهادت را پیشه می کنیم و از آرمان های دفاع مقدس دفاع می کنیم و با امام عصر(عج) پیمان می بندیم که ندای شما را لبیک بگوییم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به برگزاری کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی گفت: استان مرکزی در طول 5 سال اخیر تلاش های بسیاری برای برگزاری کنگره کرده است و در این مسیر بانک اطلاعاتی در قالب 22 کتاب از شهدای دفاع مقدس استان مرکزی تهیه شده است، همچنین صدها اثر هنری و غیر هنری نیز در این حوزه تولید شده است که ثابت می کند پایان گام اول انقلاب در واقع آغازی برای گام دوم است و امیدواریم کارنامه استان و رهروان امام و ولایت در 40 سال آینده صد برابر 40 سال اول انقلاب درخشان باشد.

به گزارش ایسنا، سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی نیز در این آئین اظهار کرد: استان مرکزی با تقدیم6200 شهید در طول 4 دهه گذشته بویژه جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، یکی از استانهای سرافراز سرزمین ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی است و این امر افتخار بزرگی برای این خطه محسوب می شود، افزود: شهدا، جانبازان، ایثارگران از افتخارات استان هستند و جزو ارزش های والای این استان به شمار می روند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: از استان آفتاب، علاوه بر شهدا و جانبازان که افتخاری برای نظام اسلامی و انقلاب به شمار می روند، علما و بزرگان بسیاری در حوزه های علمی، ادبی، سیاسی و حکمت و ...نیز برخاسته اند.

وی ادامه داد: تعداد زیاد شهدا، جانبازان و ایثارگران استان، افتخاری برای استان بوده و هم‌اکنون نیز شاهد حضور جمعیت کثیر خانواده این بزرگان در کنگره ملی نقش امام (ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha