• پنجشنبه / ۱۱ مهر ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98071108552
  • خبرنگار : 50203

پرونده تقاطع های غیرهمسطح نیمه تمام تا پایان سال 98 در اراک بسته می شود

پرونده تقاطع های غیرهمسطح نیمه تمام تا پایان سال 98 در اراک بسته می شود

ایسنا/مرکزی شهردار اراک گفت: تا پایان سال جاری دیگر هیچ تقاطع غیر همسطح نیمه تمام در اراک وجود نخواهد داشت و تمامی این پروژه ها نهایتا تا آخر امسال به بهره برداری می رسند.

به گزارش ایسنا، محمدکریم شفیعی در آئین افتتاح تقاطع آزادگان اراک که با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد، اظهار کرد: طی یک حرکت جهادی که از  ۶ ماه گذشته در کلانشهر اراک آغاز شده است، تصمیم داریم پروژه تمامی تقاطع های غیر همسطحی که ۱۳ یا ۱۴ سال است بلاتکلیف مانده بودند را با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به اتمام برسانیم.

وی افزود: طی این حرکت جهادی پل تقاطع غیر همسطح آزادگان در محل میدان ورزش کنونی هم به بهره برداری رسید که پوسته این طرح به تنهایی ۱۰.۵ هکتار وسعت دارد. خوشبختانه تکمیل این پروژه طی ۵ ماه و با سه شیفت کاری با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به انجام رسید و تمامی مسیرهای آن می توانند به عنوان یک ترمینال عمل کنند.

شفیعی با تاکید بر اینکه تقاطع غیر همسطح شهید سیدی در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد، خاطر نشان کرد: این پروژه بزرگ هم به علت برخی مشکلات فنی کمی زمانبر شده است که ما در نظر داریم با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء این تقاطع را تا چند ماه آینده زیر بار ترافیک ببریم. تقاطع غیر همسطح شهید کاوه نبیری هم یکی دیگر از پروژه هایی است که به شدت روی آن کار می شود و تا ۲ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: تا پایان سال جاری دیگر هیچ تقاطع غیر همسطح نیم تمامی در سطح استان وجود نخواهد داشت و تمامی این پروژه ها نهایتا تا آخر امسال به بهره برداری می رسند.

شفیعی با اشاره به راه اندازی سامانه شفاف سازی عیان توسط شهرداری کلانشهر اراک، تصریح کرد: با فعالیت این سامانه تمامی ضوابط شهرسازی و مالی به صورت کاملا شفاف در اختیار مردم قرار می گیرد و مردم می توانند از طریق این سامانه به تمامی اطلاعات شهرداری دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha