• یکشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۸ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 98071410267
  • منبع : منطقه جنوب تهران

استاندار:

تجهیز نیروی انتظامی در تهران به وسایل روزآمد را در دستور کار داریم

تجهیز نیروی انتظامی در تهران به وسایل روزآمد را در دستور کار داریم

ایسنا/تهران ‌استاندار تهران گفت: تجهیز نیروی انتظامی در استان تهران به وسایل روزآمد را در دستور کار داریم.

‌به گزارش ایسنا‌، مراسم صبحگاه مشترک نیروی‌های انتظامی غرب استان تهران صبح یکشنبه با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران‌، سردار خانچرلی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و جمع از مسئولان استانی و شهرستانی در شهریار برگزار شد.

انوشیروان بندپی در این مراسم ضمن تبریک هفته ناجا تصریح کرد: تجهیز نیروی انتظامی در استان تهران به وسایل روزآمد را در دستور کار داریم.

استاندار تهران با بیان اینکه حفظ  امنیت جامعه یکی از شاخص های توسعه یافتگی است‌، خاطر‌نشان کرد: کشوری می تواند در مسیر  توسعه قرار گیرد که امنیت پایدار را در جامعه محقق کند.

وی با اشاره به اینکه اقتدار امروز کشور در منطقه به برکت مجاهدت های تمامی قوای نظامی و انتظامی و امنیتی است‌، یادآور شد: نیروی انتظامی کشور در کنار ایجاد امنیت دارای وظایف متعددی است که علاوه بر کارکردهای امنیتی و وظایف اجتماعی را نیز شامل می شود.

بندپی اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی با برخورد به هنگام با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه موجبات افزایش اعتماد شهروندان را فراهم کرده است و اگر امروز افزایش ظرفیت معتادین متجاهر از ۵ هزار نفر به ۱۷ هزار در استان را شاهدیم این امر ناشی از کارکردهای مثبت نیروی انتظامی است.

استاندار تهران افزود: مردم نیروی انتظامی را جزیی از خانواده خود می دانند و این امر ناشی از ایجاد اعتماد عمومی از سوی این نیرو است و تقدیم 13 هزار شهید نیروی انتظامی بیانگر تعهد این نیرو به نظام مقدس است.

وی ادامه داد: ارتقای ساختار تشکیلاتی تحقق پلیس هوشمند که لازمه آن تجهیز نیرو به فناوری های پیشرفته و روز آمد است را در دستور کار داریم چرا که نیروی انتظامی در سخت ترین شرایط امنیت داخلی کشور را تأمین کرده اند و حرکتی رو به جلو داشته و پیشرو در عملیاتی کردن تدابیر پیشگیرانه در جرم در استان تهران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha