• سه‌شنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 98071612241
  • خبرنگار : 50005

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری:

ایجاد زندگی بهتر برای کودکان از وظایف اساسی دستگاه‌های مسئول است

ایجاد زندگی بهتر برای کودکان از وظایف اساسی دستگاه‌های مسئول است

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به حساسیت دوران کودکی در روند رشد و پرورش انسان، گفت: ایجاد زندگی بهتر برای کودکان و فراهم ساختن امکانات مناسب برای رشد و پرورش آنها از وظایف اساسی دستگاه‌های مسئول است.

به گزارش ایسنا، بدر شکوهی در جلسه بررسی هماهنگی برنامه‌های هفته کودک، تأکید کرد: باید از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی برای تقویت اقداماتی که در این حوزه صورت می‌گیرد استفاده کنیم.

وی افزود: مربیان تربیتی حوزه کودک باید دارای اهلیت بوده و سلامت روانی و نشاط اجتماعی کودکان را مد نظر قرار دهند؛ زیرا کودکانی که بستر مساعدی برای رشد و پیشرفت پیدا کنند، می‌توانند افق‌های جدیدی برای توسعه کشور باز کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نهادینه کردن تفکر و پرورش اندیشه در کودکان، اظهار کرد: این موضوع یک ضرورت انکارناپذیر برای آینده‌سازان ایران اسلامی است.

شکوهی، هم‌افزایی ادارات استان برای برگزاری برنامه‌های هفته کودک را موجب تقویت کمی و کیفی برنامه‌های بزرگداشت این رویداد عنوان کرد و از ادارت استان خواست ضمن پرهیز از عملکرد جزیره‌ای، با وحدت رویه، هم‌افزایی و هم‌فکری نسبت به برگزاری این برنامه‌ها اقدام کنند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه کودک، افزود: شهرداری‌ها نیز با حضور پررنگ در این ایام با تبلیغات محیطی و حساس‌سازی افکار عمومی نسبت به گرامی‌داشت این هفته اقدام کنند.

در این نشست که به منظور آخرین هماهنگی‌های مربوط به آئین‌های بزرگداشت هفته ملی کودک برگزار شد، مدیران و نمایندگان ادارات استان برنامه‌های خود را ارائه و در خصوص اجرای این فعالیت‌ها توضیحاتی ارائه کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha