• پنجشنبه / ۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98080904763
  • خبرنگار : 71595

دنیزلی:‌ می‌خواهیم پرشورها خوش باشند/ شکست برابر استقلال پایان کار نخواهد بود

دنیزلی:‌ می‌خواهیم پرشورها خوش باشند/ شکست برابر استقلال پایان کار نخواهد بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید اگر تیمش برابر استقلال شکست بخورد به معنی پایان کار این تیم در لیگ برنر نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار کرد: به هفته نهم رسیده‌ایم. در این هشت هفته امتیازاتی که به دست آوردیم متناسب با هدف‌گذاری ما است. فردا با یک تیم قدرتمند بازی داریم. آرزو می‌کنیم هواداران از بازی لذت ببرند. سوگیتا به دلیل بیماری فردا در کنار ما نیست و سلامت بازیکنانم در اولویت من است. دژاگه هم که در اردوی تیم ملی مصدوم شد مدتی در کنار ما نبود. فرقی نمی‌کند و ما با ۱۱ بازیکن کار را آغاز می‌کنیم.

او ادامه داد: استقلال چندین هفته است که نتایج مطلوبی می‌گیرد. ما برای فردا تدابیری اندیشیده‌ایم و اجرا می‌کنیم. در بازی آخر مخصوصا در نیمه اول کارکرد تیم ما خوب نبود. امیدوارم فردا مثل بازی آخرمان نباشیم. بازیکنان من با تمام قدرت هر چیزی را که از آن‌ها خواستم اجرا می‌کنند. در این هشت هفته ۵ بازی را خارج از خانه برگزار کردیم. از این زاویه به قضیه نگاه کنیم می‌بینیم که امتیازهای لازم را تا به حال به دست آورده‌ایم. همانطور که بالاخره گل خوردیم ممکن است شکست هم بخوریم ولی مهم ادامه دادن راه‌مان است. پایین و بالای جدول رده‌بندی خیلی شلوغ است. این لیگ در هفته بیست و چهارم شکل واقعی‌اش را می‌گیرد.

دنیزلی اضافه کرد: اگر دو بازی آخر ما را آنالیز کنید می‌بینید که دو بازی متفاوت بودند. بازی با نساجی در چمن مصنوعی احتمالا در عملکرد بازیکنانم در بازی با صنعت نفت تاثیر گذاشت. با این همه در ۱۵ دقیقه آخر بازی با صنعت نفت می‌توانستیم به بازی برگردیم. فردا تیم جوانی مقابل ما است ولی ما هم تیمی با سن و سال بالا نیستیم. مسابقات سختی را پشت سر می‌گذاریم و با تعویض کردن می‌توانیم از اهرم‌های متفاوت استفاده کنیم.

سرمربی تراکتور درباره بازی با استقلال هم توضیح داد:‌ ما می‌خواهیم به وظیه‌مان عمل کنیم. می‌خواهیم پرشورها خوش باشند و بازی خوبی را از تیم ببینند. خدایی نکرده نمی‌خواهیم اگر شکست خوردیم فکر کنند که لیگ تمام شده است. یکی از تیم‌هایی که سخت  است خود ما هستیم. ما این قدرت را داریم که هم در زمین خودمان و هم در زمین حریف برنده شویم.

دنیزلی در پایان گفت:‌ در همه جای دنیا بازی فوتبال چرا این همه تماشاگر دارد؟ فوتبال مسابقه‌ای است دانست نتیجه‌اش از قبل خیلی سخت است. این را همه می‌دانند. این یک رقابت و مسابقه است و ما نمی‌توانیم با ۹۰ دقیقه آن را بسنجیم. از ۳۰ هفته‌ای که داشتیم الان هشت هفته را پشت سر گذاشته‌ایم. هر چه قدر جلوتر می‌رویم زمان به نفع تراکتور خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha