• پنجشنبه / ۲۳ آبان ۱۳۹۸ / ۰۷:۵۰
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 98082314929
  • خبرنگار : 71145

برگی جدید از جنایات رژیم صهیونیستی

تعداد شهدای غزه به ۳۴ تن و زخمی‌ها به ۱۱۱ تن رسید/ شهادت ۸ عضو یک خانواده فلسطینی

تعداد شهدای غزه به ۳۴ تن و زخمی‌ها به ۱۱۱ تن رسید/ شهادت ۸ عضو یک خانواده فلسطینی

وزارت بهداشت فلسطین در غزه از شهادت هشت فلسطینی عضو یک خانواده در اثر اصابت موشک اسرائیلی طی ساعات اولیه امروز (پنج‌شنبه) به منزلشان خبر داد که در میان آنها پنج کودک و دو زن بودند، به این ترتیب آمار نهایی دور جدید حملات صهیونیست‌ها به غزه به ۳۴ شهید و ۱۱۱ زخمی رسید.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد، آمار قربانیان حملات اسرائیل که از روز سه‌شنبه آغاز  شده بود، به ۳۴ شهید (شش کودک و سه زن) و تعداد زخمی‌ها به ۱۱۱ تن رسید.

وزارت بهداشت فلسطین افزود، قربانیان حمله به خانه‌ خانواده السوارکه در دیر البلح که قبل از برقراری آتش‌بس رخ داد هم بعد از بیرون کشیدن جسد دو کودک از زیر آوار به هشت تن افزایش یافت در حالیکه تعداد زخمی‌ها نیز به بیش از ۱۲ تن رسید.

منابع صبح امروز از دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه بین اسرائیل و جهاد اسلامی تحت نظارت مصر خبر دادند.

اما قبل از حصول این توافق رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت‌ هولناکی در حق فلسطینی‌ها شد به گفته اشرف القدرة، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه، در جریان حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزلی در دیر البلح در مرکز غزه هشت فلسطینی عضو یک خانواده از جمله پنج کودک و دو زن به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد، تمام اعضای این خانواده به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شدند.

القدرة تصریح کرد، نام شهدا رسمی ابو ملحوس، یسری ابو ملحوس، مریم ابو ملحوس و کودکان معاذ، وسیم و مهند هستند.

یک منبع امنیتی نیز در این رابطه گفت، دستکم یک موشک به این منزل اصابت کرد و منجر به تخریب منزل و شهادت کل اعضای این خانواده شد. این جنایت جدید از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است. سخنگوی ارتش این رژیم نیز گفت، رسمی ابو محلوس که طی شب گذشته به شهادت رسید یکی از رهبران جهاد اسلامی بوده است.

رژیم صهیونیستی بدون اشاره به کشتار غیرنظامیان در این دور حملات، تجاوزات خود علیه غزه را توجیه می‌کند.

رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد، برای دومین روز متوالی حملات متقابلی بین جهاد اسلامی و ارتش این رژیم در جریان بود به طوریکه جنگنده‌های اسرائیلی شب گذشته کارخانه تولید کلاهک‌های موشکی را در جنوب غزه هدف گرفتند.

بنا به ادعای این رادیو، این منطقه به منزله کارخانه تولید موشک‌ها و مواد ساخت موشک‌های دوربرد بود. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مقر فرماندهی لشکر خان‌یونس وابسته به جهاد اسلامی و انبار سلاح در منزل ادم ابو حداید، فعال موشکی این جنبش را هدف گرفتند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد، شلیک ۴۰۰ راکت و موشک از غزه به اراضی اشغالی را رصد کرده که دست‌کم ۲۰۰ مورد آن صبح روز چهارشنبه شلیک شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha