• یکشنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98082616716
  • خبرنگار : 50158

تداوم بارش ها در استان سمنان

"مهمان سفیدپوش" تا آخر هفته در استان سمنان می‌ماند

 "مهمان سفیدپوش" تا آخر هفته در استان سمنان می‌ماند

ایسنا/سمنان با تداوم بارش برف و باران در جای جای استان سمنان، این رحمت الهی تا پایان هفته میهمان این استان خواهد بود.

فاطمه بناییان کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از ادامه بارش برف و باران در این استان خبر داد و گفت: بیشترین بارش برف استان در 24 ساعت اخیر مربوط به مجن بوده که مردم این شهر شاهد بارش برف 23 سانتیمتری بودند.

این کارشناس به بارش توامان برف و باران در استان اشاره و اظهار کرد: شهر مجن در شهرستان شاهرود در 24 ساعت گذشته شاهد 11 میلی‌متر بارندگی و 23 سانتیمتر برف بوده است.

وی از بارش برف و باران در بسیاری از نقاط این استان پهناور خبر داد و افزود: طزره با 23 ملی‌متر بارندگی بیشترین بارندگی را در استان داشته و مجن با 23 سانتیمتر بیشترین ریزش برف را تجربه کرده است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان ادامه داد: در همین مدت ایوانکی در شهرستان گرمسار شاهد 16.4 میلیمر بارندگی و دو سانتیمتر برف بوده و تاش با 10 سانتیمتر برف و 5 میلیمتر باران، ابرسیج با 8 سانتیمتر برف و 6 میلیمتر باران، نردین با 7 سانتیمتر برف و دو سانتیمتر باران و...از رحمت الهی بارش‌های اخیر بهره‌مند شدند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص بارش‌های 48 ساعت اخیر گفت: بیشترین بارندگی‌ها در 5شنبه و جمعه بوده اما در 48 ساعت گذشته در مجموع ملاده با 51 سانتیمتر برف بیشترین بارش برف را تجربه کرده است.

بناییان از فولادمحله با منفی 6درجه به عنوان سردترین نقطه استان در روز جاری خبر داد و اظهار کرد: سمنان، احمدآباد و فرومد با 10 درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان در 24 ساعت اخیر بودند.

وی از وزش باد با سرعت 40کیلومتر برساعت در دامغان خبر داد و گفت: براساس پیش‌بینی‌ها شدت وزش بادها از سه‌شنبه در نقاط مختلف استان افزایش می‌یابد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان از ادامه بارش برف و باران تا پایان این هفته خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که این جبهه تا پایان هفته در استان فعال بوده و از همین رو تا ایان هفته بارش‌ها به صورت برف و باران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha