• شنبه / ۲ آذر ۱۳۹۸ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 98090200382
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

/لیگ برتر فوتسال کشور/

شکست خانگی آذرخش بندرعباس در دیداری پرحاشیه؛درگیری ها به رختکن هم رسید

شکست خانگی آذرخش بندرعباس در دیداری پرحاشیه؛درگیری ها به رختکن هم رسید

ایسنا/هرمزگان در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم آذرخش در سالن فجر بندرعباس مقابل تیم ستارگان ورامین تن به شکست داد.

آذرخش که بازی رفت را با نتیجه ۲ بر صفر به  تیم ستارگان ورامین واگذار کرده بود در این دیدار آمده بود که سه امتیاز را از آن خود کند. بازی دو تیم خیلی زود فیزیکی و درگیرانه پیگیری شد اما بازیکنان ستارگان ورامین با تجربه ای که داشتند به دو گل دست یافتند تا خیالشان راحت شود.‌
شاگردان روز پیکر که اصلا نمی خواستند بازنده این بازی باشند دوگل خورده را توسط محمد بنی اسدی و پوریا گلشنی جبران کردند تا نیمه نخست را با مساوی به رختکن بروند.‌در نیمه دوم بازی درگیرانه دو تیم مثل نیمه اول ادامه داشت تا این که آذرخش گل سوم را توسط امیر خون جهان زد.‌
این گل آذرخش باعث شد تا ستارگان ورامین بیشتر روی دروازه نماینده استان حمله کند و حملات این تیم هم به خوبی جواب داد و سه گل پشت سرهم به ثمر رساندند تا باردیگر از آذر خش جلو بیفتند.
اخراج بازیکن ستارگان ورامین و چهارنفره شدن این تیم فرصت مناسبی بود تا آذرخش به گل برسد که آن این اتفاق هم افتاد اما چه سود که تنها یک بار بهزاد میری زاده برای نماینده استان گلزنی کرد و بازی فیزیکی دو تیم در پایان با نتیجه پنج بر چهار به سود ستارگان ورامین به پایان رسید و یک شکست دیگر در کارنامه شاگردان عباس روز پیکر به ثبت رسید.
این بازی حواشی زیادی داشت که می توان به اشتباهات بسیار زیاد داوران در نیمه نخست برای هر دو تیم، اخراج دو بازیکن ستارگان ورامین یکی از روی نیمکت و دیگری در زمین بازی، شکستن سطل زباله و شیشه رختکن توسط بازیکنان عصبی تیم ستارگان وارمین اشاره کرد. 
برای تیم آذرخش سرخون در این دیدار محمد خرم، عارف شبانگرد، محمد بنی اسدی،  بهزاد میری زاده،  پوریا گلشنی،  امین نصراله زاده، مهرداد قنبرزاده،  ناصر حاجی، محمد زاهدی، متین قادری، امیر خون جهان، اسحاق سورغالی با هدایت عباس روز پیکر بازی کردند.
رضا داورزنی سرمربی تیم ستارگان وارمین هم در این دیدار از وجود مجتبی نصیرنیا،محمد طاهری، علی رهنما،  محمد نجف زنگی، صابر خوشنما، سید ابوالفضل حسینی، اسماعیل وطن خواه ، محمد گراوند، امین مجیدی پور، مصطفی نعمت وند ، پیمان عداوند و امیر حسین الوندی فرد بهره برد.

به گزارش ایسنا، با این نتیجه تیم آذرخش با کسب ۱۴ امتیاز در رده دوزادهم و تیم ستارگان ورامین با ۲۸ امتیار در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفتند.

انتهای یپام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha