• شنبه / ۲ آذر ۱۳۹۸ / ۲۰:۳۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 98090201033
  • خبرنگار : 50039

رئیس اداره صمت آستارا خبر داد

کمبود زمین از معضلات شهرک صنعتی آستارا

کمبود زمین از معضلات شهرک صنعتی آستارا

ایسنا/گیلان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا از افزایش تقاضای سرمایه گذاری برای ایجاد واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: کمبود زمین در شهرک صنعتی این بندر مرزی از معضلات موجود است.

محسن آهنی در حاشیه بازدید خبرنگاران عضو بسیج رسانه آستارا از طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: در شهرک صنعتی هودول برای ایجاد ۳۶ واحد صنعتی قرارداد بسته شده که ۲۳ واحد فعال، ۹ واحد در دست ساخت و چهار واحد راکد هستند.

وی با بیان اینکه این شهرک ۲۰ هکتار وسعت دارد، ادامه داد: ۱۴ هکتار از آن قابل واگذاری است که به سرمایه گذاران تحویل داده شده و کمبود زمین برای جذب سرمایه گذار بیشتر از مهمترین معضلات پیش رو است.

آهنی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای ۲۰۰ نفر به شکل مستقیم در این واحدها اشتغال ایجاد شده است، افزود: درخواست برای احداث شهرک صنعتی جدید داده شده و واگذاری زمین های ایده آل برای این منظور از سوی منابع طبیعی در حال بررسی است.

آهنی در بخش دیگر سخنان خود از افتتاح دو واحد جدید، همزمان با دهه فجر سالجاری خبر داد و تصریح کرد: یکی از این واحدها ظروف تفلون و دیگری گاز رو میزی، هود و سایر لوازم خانگی با برندی جدید می باشد.

رئیس اداره صمت در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر واحدهای تولید شیرآلات، فولاد، کیک و کلوچه، نایلون، فیلم های پلاستیکی، پلاست فوم، زغال صنعتی، و سایر واحدها با برندهای اختصاصی احداث شده و فعال می باشد.

نقش تأثیر گذار رسانه در ایام کنونی کشور

آرش جوهری، مسئول بسیج رسانه آستارا در جریان این بازدید، با اشاره به اینکه امروزه نقش اصحاب قلم و رسانه بیش از سایر ایام در جامعه تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: آنها در تمامی زمینه‌های اطلاع رسانی در حوزه های فرهنگی، هنری، عمرانی و اقتصادی فعال هستند و این ویژگی بارز است.

وی با تأکید بر اینکه جامعه رسانه در بحث رونق تولید همگام با مسئولان سعی در کمک و اطلاع رسانی به اجرای هر چه بهتر این مهم دارند، افزود: خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و در تمامی عرصه‌ها به ویژه در فضای مجازی باید با بصیرت و درایت حرکت کنند.

جوهری از برنامه ریزی مداوم دشمنان برای آسیب زدن به ملت ایران سخن گفت و تصریح کرد: تنها راه موفقیت و رفع شدن از مشکلات، گوش به فرمان بودن برای اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

وی در پایان اضافه کرد: استکبار جهانی برای تحت تأثیر قرار دادن معیشت مردم، جنگ بزرگی را در بخش های مختلف از جمله، اقتصادی، فرهنگی و دیگر حوزه ها به راه انداخته است و در آگاهی بخشی، خبرنگاران نقش مهمی را دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha