• شنبه / ۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98090905831
  • خبرنگار : 30077

کارگاه آموزشی معلمان و رابطان طرح ملی داناب در استان سمنان برگزار شد

کارگاه آموزشی معلمان و رابطان طرح ملی داناب در استان سمنان برگزار شد

ایسنا/سمنان معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای سمنان گفت: اولین دوره کارگاه آموزشی معلمان رابط طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) در استان سمنان در شهرستان سمنان برگزار شد.

محمد رضا خاموشی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: نهمین دوره طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) در 71 مدرسه مقطع دوره اول دبیرستان شهرستان های سمنان و میامی و در سال تحصیلی جاری برگزار می شود.

وی افزود: از هر مدرسه یک معلم به عنوان مربی و رابط و یک دانش آموز نیز به عنوان ناجی آب انتخاب می‌شوند و در کارگاه‌های آموزشی ویژه معلمان، رابطین و ناجیان آب آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و پس از آن به سایر دانش آموزان نیز آموزش می‌دهند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای سمنان خاطرنشان کرد: در نهمین دوره طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب)، تعداد 210 معلم مقاطع هفتم، هشتم و نهم دوره اول دبیرستان از 71 مدرسه در شهرستان های سمنان و میامی انتخاب و در کارگاه‌های آموزشی معلمان رابط شرکت کردند و با اهداف و سیاست‌های این طرح آشنا شدند.

خاموشی اضافه کرد: اولین دوره کارگاه آموزشی ویژه معلمان رابط در طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) استان سمنان ویژه معلمان شهرستان سمنان برگزار شد و دومین دوره ویژه معلمان مدارس شهرستان میامی در هفته جاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: نهمین دوره طرح ملی نجات آب(داناب) با همکاری شرکت آب منطقه‌ای سمنان و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و جهاددانشگاهی استان سمنان به عنوان مشاور طرح، اوایل آبان ماه سالجاری  در سطح مدارس مقطع هفتم، هشتم و نهم متوسطه استان سمنان آغاز شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای سمنان یادآور شد: در این دوره، حدود 9 هزار و 700 دانش آموز در قالب اجرای طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب)، آموزش‌های لازم در خصوص بهینه‌سازی و صرفه جویی در مصرف آب را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha