• جمعه / ۱۳ دی ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 98101309485
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

شهردار مطرح کرد

نام‌گذاری یکی از خیابانهای اصلی ارومیه به نام شهید سردار سلیمانی

نام‌گذاری یکی از خیابانهای اصلی ارومیه به نام شهید سردار سلیمانی

ایسنا/آذربایجان غربی شهردار ارومیه گفت: یکی از خیابان‌های اصلی شهر ارومیه به نام شهید سردار سلیمانی نام گذاری می‌شود.

محمد حضرت‌پور امروز ۱۳ دی ماه اعلام کرد: در اولین جلسه شورای شهر ارومیه درخواست نام گذاری یکی از خیابان‌های شهر ارومیه به نام سردار شهید قاسم سلیمانی مطرح می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری، وی همچنین شهادت سردار سلیمانی در پیامی تسلیت گفت.

دراین پیام آمده است: بار دیگر دستان خون آلود شیطان بزرگ آمریکای ظالم به جنایتی دیگر اقدام کرد و ما را از نعمت داشتن یکی از بهترین و پاکترین بندگان عصر حاضر محروم کرد و خط بطلانی بر عقاید طرفداران داخلی مذاکره با آمریکا کشید، چرا که سردمداران این دولت خونخوار  و تروریست  غیرقابل کنترل می باشند.

شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با شیاطین و ابلیس ها عاشقانه به دیدار معبود خویش می شتابند.

سردار قاسم سلیمانی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و از آغاز جنگ تحمیلی تا کنون همواره در حال مجاهدت و ایثار بود، لحظه ای از راه دفاع از آرمانهای مقدس انقلاب و شهدا غافل نشده و در هرجایی که منافع انقلاب اسلامی که هم اکنون جهانی شده است، را در خطر می دید شخصا وارد عمل می شد و به قول خودشان که در توصیف آقامهدی باکری می گفت" آقامهدی از  جنس فرماندهانی بود که میگفت بیا(نمی گفت برو)" و بر همین اساس نیز سردار سلیمانی همیشه و در همه حال قبل از سایر مجاهدین راه اسلام در صحنه حاضر بود و دیگران را برای حضور در صحنه جهاد و ایثار دعوت می کرد.

قطعا و یقینا از دست دادن چنین فرماندهی بزرگ، انسانی مجاهد، بنده ای مخلص، سربازی ولایتمدار و سرداری کاردان و کاربلد، ضایعه بسیار بزرگی برای ایران، انقلاب اسلامی، ستم دیدگان و مستضعفین جهان و محور مقاومت در منطقه است اما استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل باید بدانند که گرچه امروز سردار سلیمانی سبک بال به دیدار محبوبش شتافت اما جای وی را میلیون‌ها انسان ولایتمدار، مجاهد و بصیر پر می کنند و پرچم مبارزه با یزیدیان زمان به هیچ وجه زمین گذاشته نخواهد شد و این راه تا زمان ظهور انتقام گیرنده خون شهدای کربلا تداوم خواهد یافت.

اینجانب شهادت پرافتخار سپهبد قاسم سلیمانی را محضر حضرت امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران، تمامی ستم دیدگان و مستضعفان جهان، سپاه پاسداران و همچنین خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفته و یقین دارم که آمریکای ستم پیشه و مستکبر جواب محکم و دندان شکنی در ازای این جنایت که نمود واقعی تروریسم دولتی است، خواهد گرفت.

محمد حضرت پور
شهردار ارومیه

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha