• یکشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98101511559
  • خبرنگار : 50180

کرمانشاهیان در سوگ سردار سلیمانی

سردار عراقی: به موقع چنان درسی به آمریکا خواهیم داد که در تاریخ عبرت شود

سردار عراقی: به موقع چنان درسی به آمریکا خواهیم داد که در تاریخ عبرت شود

ایسنا/کرمانشاه مراسم تکریم و بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، جمعی از مسئولین خانواده های شهدا و اقشار مردم در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

عزاداران کرمانشاهیِ در این مراسم با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" ،" مرگ بر اسرائیل"، "لبیک یا حسین" و  "عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز - حاج قاسم دلاور، در کربلاست امروز" در سوگ سردار دلها نشستند. 

به گزارش ایسنا، سردار عبدالله عراقی مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم از سردار قاسم سلیمانی به عنوان شمشیر واقعی اسلام و قرآن یاد کرد و افزود: ایشان از توان راهبردی و استراتژیکی فوق العاده ای برخوردار بودند که در زمانی کوتاه راهبردها را به عملیات و تاکتیک تبدیل می‌کردند.

عراقی با اشاره به قدرت سازماندهی و برنامه ریزی بی نظیر سردار سلیمانی، اضافه کرد: وقتی نقشه ای بر زمین می افتاد حاج قاسم بلافاصله ماژیک بدست شده و با دو رنگ آبی و قرمز محورهای خودی و دشمن را شناسایی و نقاط حساس برای تسلط بر دشمن را مشخص می کرد.

مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی پوزه استکبار را به خاک مالید، گفت: ایشان از چنان ابهتی برخوردار بود که داعش و النصره و تمامی کسانی که در برابر دین اسلام ایستاده بودند و به دنبال این بودند که ریشه اسلام ناب را بزنند، از این سردار بزرگ وحشت داشتند.

عراقی از سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان مالک اشتر زمان یاد کرد و افزود: حاج قاسم سلیمانی یک چهره بین المللی بود که همه در داغش سوخته‌اند، هرچند ایشان از چند سال پیش به معنای واقعی و نه در حد شعار دادن در انتظار شهادت بود.

وی با بیان اینکه راه سردار قاسم سلیمانی ادامه دارد، تصریح کرد: اگر چه همه ما در شهادت این پرچمدار اسلام دلسوخته ایم، اما در رکاب مقام معظم رهبری مالک اشترهایی تربیت شده اند که این راه را تا نابودی استکبار جهانی ادامه خواهند داد.

وی گفت: مسلمانان قطعا در فرصتی مناسب که وسعت و زمان آن را جمهوری اسلامی تعیین می کند، پاسخ دشمنان را خواهند داد.

عراقی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به پختگی رسیده و احساسی عمل نمی کند، تاکید کرد: آمریکایی ها که امروز جرات ایستادن در صحنه نبرد با ایران را ندارند به موقع چنان درسی خواهند گرفت که برای تاریخ عبرت شود.

وی تاکید کرد: خون پاک و مطهر حاج قاسم سلیمانی دامن امریکا، استکبار جهانی و وهابیت را خواهد گرفت و پوزه دشمنان را به خاک خواهد مالید.

از نکات قابل توجه این مراسم که با نوای چمری(موسیقی آیینی عزای کردها) همراه بود، حضور پرشور همه اقشار از کودک و نوجوان تا پیر و جوان و زن و مرد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha