• سه‌شنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98101713210
  • خبرنگار : 50212

یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی:

حاج قاسم هم پرچم بود و هم پرچمدار

حاج قاسم هم پرچم بود و هم پرچمدار

ایسنا/مرکزی یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: حاج قاسم هم پرچم بود و هم پرچمدار و توانست با اراده‌ای قوی و توکل به خدای تعالی در تبعیت از ولی فقیه پرچم اسلام را در سراسر جهان به اهتزار درآورد.

سرهنگ پاسدار سیدمصطفی حسینی در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در مسجد محمد رسول‌الله(ص) شهرک فجر ساوه با بیان اینکه شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی به فرهنگ ایثار و شهادت جان دوباره‌ای بخشید، افزود: او میوه شجره طیبه انقلاب اسلامی است که برای اسلام و بشریت مفید است.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی به فرهنگ شهادت و عاشورا جان دیگری بخشید، افزود: سردار سلیمانی موکب‌داری را در ایران بنا نهاد و با پیام او موکب‌داران در زلزله کرمانشاه و سیل اخیر خدمت‌رسانی کردند.

وی بیان کرد: زورگویان منطقه و استکبار جهانی بدانند به خواست خدا و به برکت خون حاج قاسم سلیمانی بزودی نماز جماعت را در مسجدالاقصی بپا خواهیم کرد.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی در سپاه با تاکید بر اینکه کینه استکبار گلوی ما را می‌فشارد ولی احساسی رفتار نمی کنیم، ادامه داد: در فرهنگ ایثار و شهادت آموخته‌ایم که مانند حاج قاسم سلیمانی ولایت مدارانه رفتار کنیم و به فضل الهی ضربه سختی می‌زنیم.

وی اظهار کرد: حضور مردم در مراسم تشییع شهدای مقاومت بخصوص سردار دلها شهید سپهبد سلیمانی برخلاف تبلیغات دشمنان بصورت خودجوش بود و خبر شهادتش غمی در جامعه گستراند.

به گفته حسینی، مکتبی که این شهید بزرگوار با الگوگیری از حضرت زینب(س) به راه انداخت، ماندگار است، همانطور که حضرت زینب(س) از تل زینبیه تا قتلگاه هروله‌کنان می‌رفت، حاج قاسم سلیمانی از شام تا کربلا چندین بار هروله‌کنان به دنبال شهادت رفت.

این مسئول در سپاه گفت: یکی از کارهایی که حاج قاسم سلیمانی برای عزاداری اربعین انجام داد، همین حذف ویزای اربعین بود تا حضور زائران آسان‌تر شود.

وی ادامه داد: همانطور که حضرت زینب(س) وقایع کربلا را زیبا می‌دید، حاج قاسم با شاگردی در این مکتب، مسیر شام تا کربلا را زیبا می‌دید و این آیه قرآن را که می توان به مدد الهی بر کثرت دشمن غالب شد را باور داشت.

حسینی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با زحمات حاج قاسم، ۵۰۰ هزار بسیجی در عراق و  ۳۰۰ هزار بسیجی در سوریه تربیت کرد و وعده الهی است که مستضعفین وارث حکومت جهان هستند. عمق راهبردی حاج قاسم در زمان حیاتش این بود که مرز امنیت ما را صدها کیلومتر بعد از مرزهای کشور گسترش داد.

وی اظهار کرد: مشکل آمریکا با ما فقط نفت و موشک و غیره نیست، اینها بهانه است، مشکل آنها اعتقاد ماست که می‌توانیم بیش از ۲۰ میلیون نفر را برای زیارت اربعین مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها فقط ۵۰۰ جاسوس محقق را به سفر اربعین فرستادند تا ببینند چه خبر است و بعد از برهم خوردن نظریه‌هایشان به فکر تربیت نیروهایی مثل بسیج افتادند که شهادت‌طلب باشند، بخاطر همین روی مغز بعضی وهابی‌ها کار روانی کردند تا داعشی بسازند که برای همنشینی با پیامبر اکرم(ص) در بهشت قاشق غذاخوری همراهش باشد.

حسینی تاکید کرد: تمام وجود حاج قاسم سلیمانی سجده خدا بود و پیشانی‌اش  بر خاک‌های مخوف‌ترین بیابان‌های منطقه سجده کرده بود. حاج قاسم سلیمانی لباس نظامی و رزم  نپوشیده، امنیت منطقه را برقرار کرده بود و رقیبی ندیده بود که نیاز ببیند لباس رزمی بپوشد.

وی گفت : غیر از ترامپ رذل و خبیث اگر دستور ترور حاج قاسم را شخص دیگری می‌داد حقانیت این سرباز اسلام شاید شناخته نمی‌شد. به خاطر خلوص نیت و اعمالش بود که همه اقشار مردم به صورت خودجوش در مراسم تشییع او شرکت کردند و حتی بیش از سه روز عزای عمومی برگزار کردند، در حالی که قبلا بزرگان دیگری هم فوت کرده بودند ولی عظمت تشییع آنها در این حد تشییع سردار سلیمانی نبوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha