• چهارشنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 98102519622
  • منبع : منطقه جنوب تهران

معاون ‌استاندار تهران:

انقلاب سردارهای عزیز دیگری دارد که‌ ادامه دهنده راه سپهبد سلیمانی خواهند بود

انقلاب سردارهای عزیز دیگری دارد که‌ ادامه دهنده راه سپهبد سلیمانی خواهند بود

ایسنا/تهران ‌معاون امنیتی استاندار تهران بر لزوم افزایش ۵ هزار میلیارد تومانی بودجه سنواتی نیروی انتظامی تاکید کرد.

‌حمیدرضا گودرزی صبح چهارشنبه 25 دی در نشست تعاملی پیشگیری از جرم و ارتقای امنیت اجتماعی که با حضور فرمانداران، بخشداران و دهیاران و سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران و کرم محمدی مدیرکل امنیتی استانداری تهران در سالن جلسات فرماندهی انتظامی شرق استان تهران برگزار شد با اشاره به تعامل خوب رده‌های انتظامی اظهار کرد: در خصوص حضور مردم در تشییع پیکر پاک سردار شهید سلیمانی برآورد ما حضور ۴ میلیونی مردم بود اما دیدیم که بالای ۵ میلیون نفر فقط در تهران حضور پیدا کردند.

گودرزی با بیان اینکه فقدان سردار سلیمانی بسیار سنگین است، افزود: انقلاب سردارهای عزیز دیگری دارد که قطعاً ادامه دهنده راه ایشان خواهند بود.

معاون امنیتی استاندار تهران در خصوص سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: در این سقوط حتماً اتفاقاتی افتاده است که روشن خواهد شد و می‌بینیم که استکبار به دنبال این است که ضربه‌ای را به ما وارد کنند.

وی با تاکید بر اینکه بودجه سنواتی و سالیانه نیروی انتظامی باید حداقل افزایش ۵ هزار میلیارد تومانی داشته باشد گفت: نیروی انتظامی پیشانی کار امنیت است و اکنون از وضع مناسبی برخوردار نیست، همگی باید دست در دست یکدیگر بدهیم و تغییراتی را ایجاد کرد.

معاون امنیتی استاندار تهران به نوع مدیریت فرماندهی انتظامی در شرق استان تهران اشاره کرد و تصریح کرد: در اغتشاشات آبان ماه شاهد این مدیریت بسیار مقتدر در این منطقه بودیم که کمترین حاشیه و تلفات در این حوزه بود که حاصل تلاش شبانه روزی بوده است.

گودرزی گفت: نظارت جدی بر اجرای مصوبه ایجاد کلانتری‌ها در هر منطقه صورت خواهد گرفت و مسئولین مربوطه باید نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند، همچنین ۱۳ دی ۹۸ پایش تصویری در شهرستان‌های استان تهران باید ایجاد می‌شد که هنوز تکمیل نشده است و باید نسبت به تکمیل این مورد اهتمام جدید وجود داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha