• دوشنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 98110705255
  • خبرنگار : 71469

با حضور در منزل این پیشکسوت بوکس ایران صورت گرفت؛

پیگیری مشکلات درمانی "راکی" از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی

پیگیری مشکلات درمانی "راکی" از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی

فدراسیون پزشکی ورزشی با ورود به مسئله درمانی بوکسور سابق تیم ملی ایران فیزیوتراپی ، تامین تجهیزات توان بخشی و امور مربوط به بهبود وضعیت دیابت این پیشکسوت را برعهده گرفت.

به گزارش ایسنا، کیومرث راکی دشتگلی بوکسور سابق تیم ملی ایران که کسب مقام سوم ارتش‌های جهان را در کارنامه دارد و به عنوان یکی از پیشکسوتان این رشته ورزشی به شمار می‌آید و به عنوان مربی تیم‌های ملی نیز فعالیت  کرده است حدود یک دهه با سرطان دست و پنجه نرم می‌کند و به بیماری دیابت نیز مبتلا است.

به تازگی خبرنگار ایسنا با حضور در منزل این بوکسور گزارشی را از وضعیت وخیم جسمی او به دلیل ابتلا به سرطان مثانه و همچنین بیماری دیابت تهیه کرد.

حال پس از آن مسوولان فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در منزل این بوکسور نسبت به مسائل درمانی وی اقدام کردند.

رضا سعیدی ر ئیس  کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به این که کیومرث راکی دشتگلی از پیشکسوتان بوکس کشور به شمار می‌رود که توانسته  پرچم ایران را در مسابقات ارتش های جهان به اهتزاز درآورد گفت: وی از 10 سال قبل با مشکلات جسمی رو به رو شده است و به دلیل انتشار سرطان مثانه در لگن به ریشه اعصاب او فشار وارد شده و عصب های تحتانی‌اش را تحت فشار قرار داده است که باعث شده این پیشکسوت بوکس کشور نتواند به خوبی بایستد و زمان ایستادن وی روی پا طی مدت زمان محدود و به وسلیه واکر امکان پذیر است.

وی ادامه داد: در مورد موضوع سرطان وی نمی‌توانیم کاری انجام دهیم چرا که توسط اکولوژیست طی درمان بوده و این یک مسئله تخصصی است اما در خصوص فیزویوتراپی و کنترل دیابت وی فدراسیون پزشکی ورزشی ورود کرده و قرار بر این است امور درمانی تحت نظر این فدراسیون مد نظر قرار گیرد.

ر ئیس  کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به این که تصمیم بر این شد تا فیزیوتراپی اندام تحتانی به منظور توانایی ایستادن و انجام امور شخصی برای آقای دشتگلی از سوی فدراسیون انجام شود اظهار کرد: علاوه بر این تامین وسایل توان بخشی نظیر ویلچر ، واکر و سایر موارد این چنینی که مورد نیاز این پیشکسوت بوکس کشور است از سوی فدراسیون تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به این که  امکان تردد از سوی وی وجود ندارد قرار است تا هفته‌ای دو تا سه روز بر حسب نیاز فیزیوتراپی در منزل انجام شود و برای موضوع دیابت نیز علاوه بر ویزیت، پرهیز غذایی، نسخه دارویی تمدید و بررسی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۱-۲۰ ۰۰:۱۰

امید به خدا فرزین