• یکشنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 98121108733
  • خبرنگار : 50294

مدیر مخابرات منطقه کردستان:

احاد مردم در قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا تاثیر گذارند

احاد مردم در قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا تاثیر گذارند

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

آزاد حکمت ضمن اشاره به شیوع ویروس کوید ۱۹ در سطح استان و انجام موارد لازم که از سوی وزارت بهداشت مورد تایید است اظهار کرد: اقدامات پیشگیرانه به منظور قطع کردن زنجیره انتقال این ویروس در سطح مراکز مخابراتی صف و ستاد انجام شده است.

وی ضمن تاکید بر حفظ سلامت کارکنان مجموعه مخابرات عنوان کرد: از آنجایی که زحمتکشان عرصه مخابراتی در این برهه از بحران اجتماعی، در برقراری ارتباط‌های مردمی، اطلاع‌رسانی فضای سایبری، آموزش شهروندان و ... بر بستر دیتا نقش آفرینی می‌کنند، یقینا سلامت و پویایی این قشر جامعه به عنوان یاوران حوزه بهداشت و درمان کشور در کنترل این ویروس و ارتقا سطح سلامت جامعه نقش بسزایی دارد.

حکمت با اعلام اینکه اگر افراد به نوبه خود مسائل و نکات بهداشتی در این خصوص را رعایت کنند، می‌توانند در راستای کاهش انتقال این ویروس تاثیرگذار باشند افزود: امیدوارم با همکاری تک تک افراد جامعه شاهد کاهش و از بین رفتن ویروس کرونا باشیم.

وی برنامه‌های مخابرات منطقه کردستان با هدف کاهش زنجیره انتقال این ویروس و ضدعفونی کردن محیط‌های اداری در سطح مخابرات را یادآور شد و ادامه داد: تشکیل کمیته فنی جهت بررسی و انجام پیام‌های ضروری در خصوص پایدار نمودن شبکه‌های ارتباطی با توجه به افزایش احتمال استفاده از بسترهای غیر حضوری توسط مشتریان، تشکیل جلسه در راستای دور کاری کارکنان برابر با دستورالعمل مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با حضور معاونین و مدیران و روسای ادارات ستاد ، برگزاری جلسات به صورت ویدیو کنفرانس، حذف اثر انگشت تردد همکاران و فعال نمودن ثبت چهره کارکنان از جمله اقدامات صورت گرفته طی هفته گذشته می‌باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی، مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: همچنین تهیه فایل صوتی توسط پزشک مخابرات منطقه و ارسال به کلیه همکاران از درگاه‌های مختلف، تهیه و توزیع بسته‌های آموزشی مبارزه با ویروس کرونا در قالب‌های مختلف، تهیه محلول با ترکیبات سفارشات بهداشتی جهت ضدعفونی نمودن در آسانسورها، میز و صندلی‌ها، مکان‌های پرتردد ،کلیه وسایل مراکز 118، 2020  بعد از تعویض هر شیفت کاری، تهیه دستکش و ماسک برای واحدهای دارای ارباب رجوع از جمله امور مشترکین، تعطیل نمودن رستوران مخابرات، سالن‌های ورزشی از دیگر اقدامات منطقه در این خصوص است.

وی خاطرنشان کرد: با ظرفیت سازی مناسب در شبکه سیستم‌های مخابراتی به ویژه شبکه دیتا، آمادگی کامل در خصوص پاسخ به نیازهای ارتباطی استان بخصوص افزایش سطح استفاده به دلیل گسترش آموزش از طریق فضای مجازی در مخابرات منطقه کردستان وجود داشته و بستر مناسب برای بهره‌گیری از شبکه دیتا جهت انجام امور در حوزه‌های مختلف فراهم است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در پایان بر تداوم همکاری تک تک افراد جامعه برای از بین بردن ویروس کرونا تاکید داشت و یادآور شد: امیدوارم ملت شریف ایران به صورت یکپارچه و واحد همچون گذشته همبستگی خود را در این ایام حفظ نمایند و در راستای همکاری با وزارت بهداشت و نابودی کوید 19 دست به دست هم دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha