• چهارشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98121411113
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

گسترش خدمات غیرحضوری مخابرات اصفهان در پی شیوع کرونا

گسترش خدمات غیرحضوری مخابرات اصفهان در پی شیوع کرونا

ایسنا/اصفهان رئیس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت شرکت مخابرات منطقه اصفهان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا مشتریان این شرکت با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت مخابرات ایران به آدرس (www.tci.ir) علاوه بر دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت می توانند از سایر خدمات آن مانند ثبت نام تلفن، ثبت نام اینترنت و ... استفاده کنند.

مسیح محمدی با تاکید بر استفاده از خدمات غیرحضوری مخابرات منطقه اصفهان در جهت کاهش تردد جهت مقابله با شیوع کرونا، اظهار کرد: مشتریان می توانند از درگاه‌های تلفنی تمام خدمات مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری دریافت کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه اصفهان، وی با معرفی مهمترین درگاه‌های این شرکت جهت کاهش مراجعات حضوری، گفت: سامانه ۲۰۰۰ جهت دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت، سامانه تلفنی ٢٠١١٧ جهت  اعلام خرابی تلفن ثابت، سامانه ۲۰۲۰ جهت پشتیبانی اینترنت، فیبرنوری و خدمات باند پهن مخابرات، سامانه تلفنی ٩٩٩٠ جهت ارائه خدمات موبایل همراه اول، سامانه ۲۰۱۰ جهت ارائه خدمات پشتیبانی سرویس های تجاری مخابرات (سرویس‌های دیتا و ...) و سامانه ۲۰۲۱ جهت ثبت شکایات مردمی در خصوص سرویس‌های مختلف ارائه شده در شرکت مخابرات ایران است.

رئیس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت شرکت مخابرات منطقه اصفهان همچنین افزود: کد دستوری موبایل #۲۰۲۰* جهت ارائه خدمات تلفن ثابت، از جمله ثبت شماره تلفن همراه جهت دریافت پیامک قبض، ثبت خرابی تلفن ثابت و  ...است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha