• یکشنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99011708360
  • منبع : نمایندگی همدان

استاندار همدان:

شهید سلگی سرباز واقعی ولایت و الگوی جوانان بود

شهید سلگی سرباز واقعی ولایت و الگوی جوانان بود

ایسنا/همدان استاندار همدان شهید سلگی را به عنوان سرباز واقعی ولایت و الگوی جوانان معرفی کرد و گفت: سردار سلگی پل ارتباطی خوبی بین مسئولان و اقشار مختلف مردم و نیروهای اجرایی بود.

سیدسعید شاهرخی شامگاه شنبه ۱۶ فروردین در آیین مجازی بزرگداشت سومین روز شهادت حاج میرزا محمدسلگی در همدان، با بیان اینکه توفیق داشتم از سال های دور در خدمت این شهید بزرگوار باشم، اظهار کرد: زمانی که در نهاوند فرماندار بودم با سردار سلگی آشنا شدم و این شهید بزرگوار از همان زمان به عنوان الگو و ایثارگر در جامعه حضور داشت و مردم نهاوند همیشه به نیکی از او یاد می کردند.

وی با بیان اینکه انتخابات محل چالش است اما تقوا و اخلاص سردار سلگی به عنوان ناظر آرامش خاصی به مجموعه داده بود، افزود: همه اطمینان خاطر داشتند که شهید سلگی در هر مسئولیتی باشد هرگز از حب و بغض شخصی برخوردار نیست همچنین این شهید بزرگوار به عنوان مشاور در استانداری فعالیت کرده است.

استاندار همدان با بیان اینکه اخلاص سردار سلگی دست مایه اصلی وجودش بود که موجب شد شجاعانه دفاع کرده و در کسوت جانبازی همواره در خدمت به مردم ثابت قدم باشد، خاطرنشان کرد: سردار سلگی با جدیت خاصی امور مردمی را پیگیری می کرد و پل ارتباطی خوبی بین مسئولان و اقشار مختلف مردم و نیروهای اجرایی بود.

وی سردار سلگی را سرباز واقعی ولایت و الگوی جوانان معرفی کرد و یادآور شد: در آینده برنامه های زیادی را برای تبیین راه، منش و اخلاق شهید سلگی به کار خواهیم گرفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز ضمن عرض تبریک و تسلیت استان همدان و نهاوند گفت: سردار سلگی متولد ۱۳۳۵ است و با گروه انقلابی ابوذر در تماس بود و فعالیت می کرد همچنین شهید طالبیان و شهید سلگی در دوره پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار تلاش کردند.

علی آقامحمدی با بیان اینکه شهید طالبیان و سلگی بسیار معتقد به پروردگار و برقراری حکومت امام زمان(عج) بودند و برای خدمت به جامعه تلاش می کردند، افزود: سردار سلگی در عملیات هر دو پای خود را از دست داد و سلامتیش در معرض خطر قرار گرفت اما همه شاهد بودیم که تا آخرین لحظات کار می کرد و میل به ریاست نداشت.

عصو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سردار سلگی همیشه خدمتگزار مردم بود و لحظه ای خودش را مطرح نکرد، گفت: سردار سلگی نسبت به خانواده خود همسری نمونه و پدری کامل و برای همراهان نیز دوستی واقعی و معلمی فداکار بود و از او می توان به عنوان یک انسان کامل یاد کرد.

آقامحمدی با بیان اینکه سردار سلگی همیشه خدمتگزار انقلاب بوده و برای خدمت به جامعه بسیار تلاش کرده است، اظهار کرد: از شهادت سردار حاج میرزا سلگی درس می گیریم که ملاقات با خدا امکان پذیر بوده و باب جهاد همواره باز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha