• پنجشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۰:۱۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99022518010
  • خبرنگار : 50224

فرمانده سپاه فتح استان:

توزیع کمک های مومنانه به ۵۰ هزار خانوار در کهگیلویه و بویراحمد

توزیع کمک های مومنانه به ۵۰ هزار خانوار در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۵۰ هزار خانوار مستمند و آسیب دیده از کرونا در استان، مورد حمایت کمک های مومنانه قرار گرفتند

"حمید خرمدل" در دومین مرحله رزمایش مومنانه در دهدشت افزود: تا امروز کمک های خوبی از طریق نهادهای مختلف از جمله سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، گروه های جهادی و هیات های مذهبی صورت گرفته است.

وی ظرفیت خیران را یادآور شد و تصریح کرد: امروز شاهد توزیع کمک های مومنانه توسط یکی از خیرین استان به نام محمد دستاران به مبلغ یک میلیاردتومان در قالب ۵ هزار بسته معیشتی هستیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هر کدام از بسته ها به ارزش ۲۰۰ هزار تومان بین شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده توزیع خواهد شد.

خرمدل تاکید کرد: همچنین  ۲۵ هزار بسته معیشتی دیگر توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در هفته آینده توزیع می شود.

وی از شناسایی ۱۱۴ هزار خانوار آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد و ادامه داد: از ابتدای رزمایش مومنانه تاکنون قریب به ۵۰ هزار خانوار تحت پوشش کمک های مومنانه قرار گرفتند و این کمک ها تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت.

“حمزه محقق زاده” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه بیان کرد: پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک های مومنانه، قرارگاه های مختلفی در سطح استان و شهرستان تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا شهرستان کهگیلویه با مجموعه ادارات و مدد گروه های جهادی کارهای خوبی انجام داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: یکی از کارهای ویژه ای که به سپاه محول شد شرکت ویژه در کمک های مومنانه بود که متعاقب جلساتی که انجام شد، افراد مستمند و آسیب دیده از کرونا شناسایی و ۴۵۰۰ بسته معیشتی بین آن ها توزیع خواهد شد.

“حجت الاسلام علی وحدانی فر” امام جمعه دهدشت نیز در این آیین با بیان اینکه این رزمایش مومنانه در تاریخ ثبت خواهد شد، اظهار کرد: سایر کشورهای قدرتمند در این شرایط دست به صندوق جهانی دراز می کنند و نمی توانند کشور خود را اداره کنند.

 وی تاکید کرد: اما در ایران اسلامی رهبر معظم انقلاب توصیه ای در خصوص کمک های مومنانه کردند و همین سفارش که در حد توصیه بود، خیل عظیم جمعیت به میدان آمدند و اجازه ندادند که حرف ولی شان بر زمین بماند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه مسئولان هم افتخارآفرینی کردند، بیان کرد: امروزه کشورهای دارای عقبه پزشکی دست به دامان جمهوری اسلامی شدند.

وحدانی فر ادامه داد: از برکات کرونا، یک رزمایش مهمی برای کشور به وجود آمد و دولت هم در کمک های مومنانه موفق عمل کرد و این همدلی برای ما ضروری است.

وی تلاش های انجام شده در حوزه بهداشت را قابل تقدیر خواند و خاطرنشان کرد: به لطف خدای رحمان امروز در وضعیت مطلوبی هستیم.

“علیرضا اتابک” فرماندار شهرستان کهگیلویه نیز ضمن تشکر از همه ادارات و گروه های جهادی تصریح کرد: امروز شاهد دفاع مقدس دیگری هستیم و مردم همه در کنار هم هستند.

به گزارش ایسنا، وی از ظرفیت خیرین در این راستا تشکر کرد و اظهار کرد: شاید این بسته ها ارزش مادی نداشته باشند اما ارزش معنوی آن ها خیلی بالاست و همه اقشار مختلف مردم در این مدت سنگ تمام گذاشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha