• پنجشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۲۲:۱۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99022518468
  • خبرنگار : 30450

یک مسئول کهگیلویه و بویراحمد:

ثبت نام مجدد و تاریخ جدید برگزاری آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸

ثبت نام مجدد و تاریخ جدید برگزاری آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق اعلام مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اصلاحات جدیدی در دفترچه راهنمای مذکور صورت گرفته است، لذا باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقرر گردیده امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبان ایجاد شود.

"صالح دانشفر " افزود: طبق اعلام مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اصلاحات جدیدی در دفترچه راهنمای مذکور صورت گرفته است، لذا باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقرر گردیده امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبان ایجاد شود، بنابراین ضرورت دارد داوطلبانی که قبلاً ثبت ‌نام نموده ‌اند درصورت علاقه ‌مندی با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ویرایش اطلاعات خود در بازه زمانی  ۲۷ اردیبهشت  تا دوم خرداد ماه ۹۹  اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: داوطلبانی که در این آزمون نیز موفق به ثبت‌ نام نشده ‌اند، درصورت تمایل برای ثبت‌ نام می ‌توانند با توجه به دفترچه‌ راهنما و با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  در بازه زمانی فوق نسبت ‌به ثبت ‌نام در این آزمون اقدام نمایند.

مسئول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: زمان برگزاری آزمون مذکور که قرار بود روز جمعه ۹ خرداد امسال برگزار شود بدلیل شیوع ویروس کرونا به تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ موکول شد .

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، این آزمون  بصورت غیر متمرکز و در تمام استان ‌ها برگزار خواهد شد و داوطلبان در استان خود آزمون می ‌دهند و کلیه متقاضیان نیز می ‌توانند با مراجعه به سایت مرکز به نشانی www.۲۳۰۵۵.ir/porseman  و عضویت در تالار گفتمان سوالات و موضوعات خود را پیرامون این آزمون مطرح نمایند و کارشناسان مرکز پاسخگوی سوالات خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha