• شنبه / ۳ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۹:۱۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99030301693
  • منبع : نمایندگی اردبیل

یک مسئول:

دشمن در پی شکاف مابین نسل‌های مختلف انقلاب است

دشمن در پی شکاف مابین نسل‌های مختلف انقلاب است

ایسنا/اردبیل معاون آموزش و پژوهش پدافند غیرعامل نیروی زمینی سپاه پاسدارن کشور گفت: دشمن در پی شکاف مابین نسل‌های مختلف انقلاب است بطوریکه امروز وظیفه همگان روشنگری و تنویر افکار عمومی است.

سردار غلام عسگر کریمیان ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری سال ۹۹ استان اردبیل اظهار کرد: دشمن در پی شکاف مابین نسل‌های مختلف انقلاب است و امروز وظیفه همگان روشنگری و تنویر افکار عمومی است بطوریکه رهبری در این خصوص می‌فرمایند «خرمشه‌ها در پیش است» و این عرصه نه با جهاد اصغر بلکه با جهاد اکبر فتح خواهد شد

معاون آموزش و پژوهش پدافند غیرعامل نیروی زمینی سپاه پاسدارن کشور خاطرنشان کرد: اگر امروز فرهنگ دفاع مقدس در جامعه ما حاکم باشد تمامی مشکلات حل خواهد شد چرا که همواره منفعت همگانی بر منفعت شخصی و فردی غلبه خواهد کرد.

کریمیان با اشاره به عوامل پیروزی خرمشهر در جنگ با بعثی‌ها افزود: یکی از عواملی اساسی  پیروزی در عملیات آزادسازی خرمشهر که حضرت امام خمینی(ره) صریحا فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و عامل دوم تجارب عملیات‌های گذشته بود که کمک‌حال رزمندگان شد، همچنین وحدت بین نیروهای مسلح که پس از عزل بنی صدر بسیار محکم گشته بود، موجب شد تا بر دشمنان پیروز شویم.

معاون آموزش و پژوهش پدافند غیرعامل نیروی زمینی سپاه پاسدارن کشور ادامه داد: : آزادسازی خرمشهر اثبات قطعی برتری ما بود، ما در این عملیات بیش از ۱۹ هزار اسیر از دشمن گرفتیم و بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر از خاک ایران را آزاد کردیم که شهرهای مهمی چون اهواز و سوسنگرد و... نیز از زیر آتش دشمن خارج شد.

وی در ادامه با بیان اینکه رهبری همواره مشکلات بزرگ را به فتح خرمشهر تشبیه می‌کنند، خاطرنشان کرد: امروز جوانان ما برای کسب مدارج علمی و اقتصادی در جامعه بالاتر در جامعه نیازمند اخلاص و توکل با تکیه بر توان داخلی هستند همزمان نیازمند و برنامه‌ریزی و تلاش می‌باشند.

کریمیان با بیان اینکه خرمشهرهای بسیاری در پیش داریم، خاطرنشان کرد: امروز دشمن در پی ایجاد بحران هویت و مشروعیت است که گرفتن هویت مانند فتح تمامی خطوط جبهه است.

به گفته وی امروز اقتصاد، اشتغال، سبک زندگی، نظام آموزشی که بعضا" درگیر سکولاریسم است تا حوزه فضای مجازی که دیگر تبدیل به حقیقت غیرقابل انکار گشته است.

اقتصاد، بالابردن سرعت امور و کاهش بروکراسی، توصیه ما به مدیران

در ادامه اکبر بهنام‌جو با اشاره به اینکه جهش تولید با افزایش تولیدات ناخالص داخلی محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: اقتصاد، بالابردن سرعت امور و کاهش حداکثری بروکراسی، توصیه اول و مهم بنده به تمامی مدیران بوده و خواهد بود که این سه فاکتور را در اولویت قرار دهند.

به گفته استاندار اردبیل در بخش صنعت، گردشگری و کشاورزی، برنامه‌ریزی‌ها با دقت و سرعت بسیار پس از ابلاغ راهبرد سال «جهش تولید» انجام گرفته است و کار نیز با قدرت شروع شده است.

وی ادامه داد: در همین هفته‌ی اخیر تیمی بومی وارد میدان تولید آنزیم شده است، محصولی که تماما" وارادتی است و ما باید تمام تلاش خود را برای تحقق چنین مواردی صورت دهیم.

به گفته وی اعتبارات عمرانی استان در بخش ویژه سفر قرار گرفته است و باید از این موضوع بهره لازم گرفته شود، در بحث راه آهن دو مرحله تخصیص در اسفند و اردیبهشت ماه داشته‌ایم، مدیران نیز برای دریافت بودجه از مرکز اهتمام لازم را صورت دهند.

به گزارش ایسنا، در پایان اولین جلسه شورای اداری استان اردبیل در سال ۹۹ از نمایندگان مردم استان اردبیل، آقایان کریمی و ملکی تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha