• شنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99031005532
  • منبع : نمایندگی ایلام

محیط زیست ایلام فراخوان مسابقه‌ی عکاسی منتشر کرد

محیط زیست ایلام فراخوان مسابقه‌ی عکاسی منتشر کرد

ایسنا/ایلام مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان ایلام از انتشار فراخوان مسابقه‌ی عکاسی با محوریت شعار روز جهانی محیط زیست خبر داد.

«امیر قاسمی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: حفاظت محیط زیست ایلام در جهت فرهنگ سازی در زمینه ی حفاظت از محیط زیست استان، یک دوره مسابقه ی عکاسی با محوریت شعار روز جهانی محیط زیست با عنوان پاسداشت تنوع زیستی در موضوعات طبیعت و حیات وحش استان ، انسان و طبیعت و  محیط بانی و عشق به طبیعت برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه ارسال آثار از10 خردادماه 1399  آغاز و در 15 خرداد 1399 پایان می یابد، تصریح کرد:شرکت در این جشنواره برای همگان آزاد و رایگان است و محدودیت سنی ندارد.

مدیرروابط عمومی محیط زیست استان ایلام با تاکید بر اینکه ارسال عکس‌های گرفته شده با گوشی موبایل بلامانع است و حداقل رزولوشن عکس های موبایلی باید از 8 مگاپیکسل کمتر نباشد، گفت:  محدودیتی در تعداد آثار وجود ندارد و ویرایش عکس در حد اصلاح نور و رنگ و کراپ تا آنجایی مجاز است که به اصالت عکس خدشه‌ای وارد نکند. دبیرخانه‌ی جشنواره از پذیرش عکس‌های فتومونتاژ، کولاژ، پانوراما، و ... معذور است.

وی عکس‌های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هرنشانه‌ی تصویری باشند.

مدیر ورابط عمومی محیط زیست استان ایلام تصریح کرد: در صورتی که کیفیت آثار ارسالی برای چاپ در کتاب و نمایشگاه مناسب نباشد، اصل فایل با کیفیت بالاتر درخواست خواهد شد و  در صورت عدم ارائه‌ی فایل اصلی، عکس از جشنواره حذف خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: عکس‌ها باید دارای عنوان بوده و اطلاعات مربوط به مکان و زمان عکس‌برداری در قسمت توضیحات درج شوند و ارسال آثار به معنای پذیرش تمامی مقررات این مسابقه و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی نشده با برگزارکننده است.

وی با بیان اینکه از 15 تا 17 خرداد ماه سال جاری، داوران عکس های ارسالی را داوری می کنند و برندگان در 18خرداد ماه همزمان با هفته محیط زیست  معرفی خواهند شد، گفت:  علاقمندان آثار خود را به پست الکترونیکی ilam@doe.ir ارسال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha