• سه‌شنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99041007422
  • خبرنگار : 50024

رئیس کمیسیون شورای اسلامی کرج اعلام کرد

مترو کرج در اولویت شورای شهر قرار دارد

مترو کرج در اولویت شورای شهر قرار دارد

ایسنا/البرز رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی کلانشهر کرج گفت: یکی از اولویت‌های مهم شورای پنجم تکمیل متروی کرج است تا انتظار چندین ساله شهروندان برای جابه جایی سریع، بدون ترافیک و با هزینه مقرون به صرفه در سطح شهر محقق شود.

مهدی حاج قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وجود تعداد زیادی پروژه نیمه تمام در سطح شهر اظهار کرد: طی سال‌های قبل شاهد کلنگ زنی تعدادی پروژه در کرج بودیم که هنوز هم انتظار برای تکمیل آنها به پایان نرسیده است.

وی افزود: مردم دیگر از متهم کردن مسئولین به کم کاری و بی‌توجهی نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خسته شده‌اند و به این نتیجه رسیده اند که گلایه‌ها و انتقادات آنها برای بهتر شدن برخی امور به نتیجه‌ای نمی‌رسد.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های نیمه تمام مهم کرج پروژه قطار شهری است، توضیح داد: بیش از ۱۶ سال از آغاز این پروژه می‌گذشت و تا قبل از آغاز کار شورای پنجم متروی کرج تنها ۳۲ درصد رشد داشت ولی در همین مدت پیشرفت آن به ۴۲.۵ رسیده است.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های مهم شورای پنجم تکمیل متروی کرج است تا انتظار چندین ساله شهروندان برای جابه جایی سریع، بدون ترافیک و با هزینه مقرون به صرفه در سطح شهر محقق شود.

حاجی قاسمی اظهار کرد: هرچند با توجه به شرایط تحریم و تورم بالایی که با آن درگیر هستیم تامین منابع مالی این پروژه ساده نیست ولی با همت جمعی مسئولین عزم بر جذب اعتبارات مناسب و تسریع در تکمیل این پروژه شده است.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برای متروی کرج هزینه شده اظهار کرد: در تلاشیم در کنار اعتبارات نقدی، بخش دیگری از اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل متروی کرج را از طریق تهاتر و فروش اوراق مشارکت تامین کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر مسیر ۴۵ متری گلشهر تا آیت الله طالقانی ۸۵ درصد رشد فیزیکی داشته و پیگیریم ایستگاه های این مسیر تا پایان سال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha