• یکشنبه / ۲۲ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99042216214
  • خبرنگار : 71638

احتمال برگزاری مسابقات قهرمانی جهان اسنوکر با حضور هواداران

احتمال برگزاری مسابقات قهرمانی جهان اسنوکر با حضور هواداران

مسئولان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان اسنوکر با ابراز امیدواری درباره حضور هوادارن اعلام کرده‌اند که تمام تلاش خود را برای حضور تماشاگران به کار خواهند بست.

به گزارش ایسنا، باتوجه به شیوع کرونا و لغو اکثر رقابت های ورزشی، اسنوکر از جمله ورزش هایی بود که با توجه به شیوع این بیماری پشت در های بسته پیگیری شد.  لیگ قهرمانان اسنوکر به عنوان اولین ورزش در بریتانیا بعد از شیوع کرونا شروع شد و با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

بعد از برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان اسنوکر بدون وجود هیچ مشکل قرار شد مسابقات قهرمانی جهان با ۱۴۴ بازیکن برگزار شود. مسئولان برگزاری این مسابقات امیدوارند که این رقابت ها با حضور تماشاگران برگزار شود. دولت انگلستان تاکنون طبق پروتکل های بهداشتی اجازه برگزاری این مسابقات پشت در های بسته را به مسئولان تورجهانی اسنوکر داده است. طبق رایزنی‌های انجام شده در صورت تغییر پروتکل های بهداشتی توسط کشور انگلستان عده ی کمی از هواداران اسنوکر می‌توانند با رعایت تمام نکات بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی در بزرگ‌ترین مسابقات اسنوکر حضور داشته باشند.  

مسئول برگزاری این مسابقات اعلام کرده است که در صورت برگزاری این رقابت ها نکات بهداشتی متعددی را طراحی کرده اند که هوادارن باید قبل از حضور در محل برگزاری این مسابقه آنان را رعایت کنند.

باتوجه به این که بلیط این مسابقات از قبل پیش فروش شده است مسئولین این مسابقات اعلام کرده اند که در صورت برگزاری این مسابقات با حضور هواداران ، اشخاصی که مایل نیستند در این مسابقات به عنوان تماشاگر حضور داشته باشند می توانند بلیط های خود را برگردانده و تمامی هزینه خود را دریافت کنند.

همچنین مسئولان برگزاری این مسابقات تاکید داشته که بالاترین اولویت آنان سلامتی هواداران و بازیکنان است و در تلاش هستند که هواداران در این مسابقات با رعایت نکات بهداشتی حضور داشته باشند.
لازم به ذکر است که مرحله مقدماتی این مسابقات از ۳۱ تیر پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۲ ۱۲:۳۵

بعد استقلال توقع داره که تو لیگ بازی نکنه.... کل جهان ورزش عادی شده و دارند روی حضور تماشاچی یا بدون تماشاچی تمرکز می کنند اما ما خیلی عقبیم الکی نیست که جهان سومیم