• سه‌شنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99042418007
  • خبرنگار : 50287

رییس پلیس راهور شهرستان عنوان کرد

موتورسیکلت ها عامل نیمی از تصادفات جرحی سیرجان

موتورسیکلت ها عامل نیمی از تصادفات جرحی سیرجان

ایسنا/کرمان رییس پلیس راهور شهرستان سیرجان گفت: ۵۰ درصد تصادفات جرحی سیرجان در یک سال گذشته توسط موتورسیکلت ها صورت گرفته و نیمی از فوتی های ترافیکی این شهرستان را راکبین با سرنشینان موتورسیکلت ها تشکیل می دهند.

سرهنگ "امین پاک ایزدی" امروز سه شنبه ۲۴ تیرماه در نشست خبری افزود: طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت‌سواران  متخلف از هفته گذشته در سیرجان آغاز شده و با جدیت ادامه دارد و در کنار این طرح، طرح های مختلف ترافیکی و راهنمایی و رانندگی دیگر برای رسیدن به شهر نمونه ترافیکی استان در حال اجراست.

وی ادامه داد: در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته،  ۲۲ درصد کاهش تصادفات خسارتی داشته ایم و علی رغم افزایش جمعیت و تعداد خودروها، افزایش فوتی در تصادفات شهری نداشته ایم.

پاک ایزدی با اشاره به اینکه سیرجان پایلوت شهر نمونه ترافیکی استان است اظهار کرد: در سیرجان ۱۲ گام برای رسیدن سیرجان به شهر نمونه ترافیکی استان تعریف کردیم که شامل توسعه تجهیزاتی، عملکردی، افزایش و گسترش طرح های ویژه ترافیکی، یافتن و برطرف کردن نقاط حادثه خیز، تعامل با نهادهای مرتبط، فعالیت های فرهنگی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی ترافیکی و بسیاری برنامه هی دیگر است که علی رغم کمبود نیرو نسبت به وسعت شهرستان به توفیقات خوبی دست یافته ایم.

رییس پلیس راهور سیرجان با تاکید بر اینکه سیرجان شهری است که نسبت به جمعیت کامیون داران زیادی دارد، افزود: در یکسال گذشته بیش از ۷۵ درصد کاهش تردد و توقف کامیون در شهر داشته ایم و برای تحقق این مهم ضمن پیگیری مداوم در صدد صدور کارت تردد برای کامیون هایی هستیم که برای خدمات رسانی مجبور به حضور در شهر هستند آنهم در ساعاتی که کاهش ترافیک و رفت و آمد است.

پاک ایزدی گفت: به صنوفی که برای تخلیه بارها نیاز به تردد کامیون دارند تنها در ساعات کاهش ترافیکی اعلام شده اجازه حضور داده شده و در غیر این صورت علاوه توقیف کامیون، با مشارکت اماکن نیروی انتظامی صنف نربوطه نیز پلمب می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha