• پنجشنبه / ۶ تیر ۱۳۹۸ / ۲۲:۰۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: ardabil-34418

مدیر کل بنیاد حفظ آثار اردبیل:

اردبیل 140 شهید جاویدالاثر دارد

اردبیل 140 شهید جاویدالاثر دارد

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: استان اردبیل 140 شهید جاویدالاثر دارد که ما به وجود این شهدا افتخار می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی واحد در جلسه هماهنگی استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام اردبیل اظهار کرد: سه شهید گمنامی که قرار است به مشگین‌شهر و خلخال برای تشییع و تدفین اعزام شوند مربوط به تک دشمن در سومار با 18 سال سن و در سال 67 به درجه رفیع شهادت نایل شدند که این شهید گمنام روز یکشنبه در پادگان بیگلری مشگین‌شهر تشییع و تدفین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دو شهید گمنامی که قرار است در خلخال تشییع و تدفین شوند یک پیکر مربوط به عملیات کربلای 4 در منطقه سومار هستند که این شهدا نیز 20 ساله و در سال 65 به درجه شهادت رسیده و شهید دوم نیز مربوط به عملیات والفجر 8 با 24 سال سن و در سال 64 شربت شهادت نوشیده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ادامه داد: این لاله‌های بی‌نشان روز شنبه همزمان با یوم شهادت امام جعفر صادق(ع) و ساعت 11 صبح با استقبال مسئولان و مردم شهیدپرور اردبیل وارد فرودگاه این شهر شده تا از طریق میدان ایثار وحدت به مسئولان و اهالی مشگین‌شهر و خلخال تحویل داده شوند.

واحد بیان کرد: مراسم شبی با شهدا در شهر خلخال و در مسجد امام جعفر صادق(ع) و در مشگین‌شهر نیز در مسجد امیرالمومنین برگزار خواهد شد تا در روز یکشنبه از ساعت 10 صبح تشییع پیکر آنها به انجام برسد.

وی گفت: دو شهید گمنام خلخال در محل دانشگاه این شهر تدفین خواهد شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل اظهار کرد: ما امروز در حساس‌ترین شرایط و مقطع عمر انقلاب اسلامی به سیره و سلوک این شهدا در تقویت راه و مرام مقاومت نیاز داریم و امیدواریم با تاسی به راه این شهدا بتوانیم رهرو صدیق این جان برکفان باشیم.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha