• جمعه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: isfahan-81342
  • خبرنگار : 50121

فرماندار اردستان:

هیچ مدیری توانایی معجزه ندارد

هیچ مدیری توانایی معجزه ندارد
فرماندار اردستان با بیان اینکه انتشار اخبار منفی در روحیه مردم تاثیر می‌گذارد و با اهداف دشمن همگام است، گفت: واقعیت این است که امسال پرداخت حقوق کارکنان دولت می تواند یکی از نگرانی ها باشد، اما در این شرایط باید کشور اداره شود و هیچ مدیری توانایی معجزه ندارد.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در اردستان، حمیدرضا تاملی شامگاه گذشته(پنج‌شنبه) در جلسه فعالان فضای مجازی شهرستان اردستان، اظهار کرد: رسانه ها باید متفاوت از دیگر افراد جامعه عمل کرده و با انتشار خبرهای امیدآفرین و پرهیز از انتشار مسائل ناامید کننده، واقعیت ها، محدودیت ها و کمبود منابع را بپذیرند.

وی با بیان اینکه در سطح کشور یکسری کمبودها را باید بپذیریم که متاسفانه مدیران سیاسی در انتشار آن پرهیز می کنند، افزود: مدیران کانال ها و گروه ها در شبکه های اجتماعی باید با آگاهی از شرایط کشور عمل کنند تا بتوانند مطالبات مردم را با این شرایط منتشر کنند.

فرماندار اردستان با اشاره به کاهش فروش نفت و تاثیر آن در کشور، گفت: واقعیت این است که امسال پرداخت حقوق کارکنان دولت می تواند یکی از نگرانی ها باشد، اما در این شرایط باید کشور اداره شود و هیچ مدیری توانایی معجزه ندارد.

وی با اشاره به تاثیر تحریم های دشمن بر کشور، گفت: آمریکا در جلوگیری از فرستادن کمک ها برای سیل زدگان مرتکب جنایت حقوق بشری شده و انتقال درآمدها به کشور با هزینه بیشتری صورت می گیرد، اما با وجود همه این مشکلات، کارها به پیش رفته است.

تاملی با بیان اینکه اعتقاد داریم هر مشکلی در کشور وجود دارد رد پای استکبار در آن است که باعث فاصله گرفتن مسئولان و مردم می شود، تاکید کرد: باید شعار مرگ بر آمریکا را همچون سال ۵۷ محکم‌تر و منسجم تر بر زبان بیاوریم.

فرماندار اردستان با اشاره به سال 98 و برگزاری انتخابات مجلس، گفت: بعضی‌ها بر این باورند که چون سال انتخابات است باید کارهای اجرایی را تعطیل کنیم تا انگ انتخاباتی به آن نزنند، اما این دیدگاهی اشتباه است و به شدت باید از آن فاصله بگیریم، چرا که موضوع انتخابات قانون خودش را دارد.

وی نقش اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در ایام نزدیک به انتخابات را پررنگ عنوان کرد و افزود: انتشار اخبار منفی در روحیه مردم تاثیر می‌گذارد و با اهداف دشمن همگام است. رسانه ها در انتشار اخبار خوب باید رفتاری مسئولانه داشته باشند.

تاملی با بیان اینکه از پایین‌ترین رده هرم در آمریکا تا بالاترین رده، هدفی را دنبال می‌کنند و آن اینکه با در تنگنا قرار دادن ایران از نظر اقتصادی زمینه سازی فروپاشی نظام را فراهم کنند، گفت: یکی از این اهداف به وجود آمدن برخی نرم افزارهای فضای مجازی توسط دشمنان برپایی انقلاب‌های مخملی در برخی از کشورها است. انتشار خبر منفی و ناامیدکننده توسط کانال های مجازی در راستای سیاست های بین المللی دشمنان کشور است.

فرماندار اردستان ایجاد روحیه امید در کشور را باعث پیشرفت و رشد جامعه عنوان کرد و گفت: مدیران کانال‌ها و فضای مجازی باید موضوع پویش خبر خوب را در دستور کار قرار دهند و از خبرهایی که موجب یاس و ناامیدی در جامعه می‌شود، دوری کنند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha