• چهارشنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: isfahan-85664

احمدی:

دفاع مقدس، الگویی برای خردورزی است

دفاع مقدس، الگویی برای خردورزی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: قطعاً عاشورا هم جزء فرهنگ انقلاب است و انقلاب ما الگوی خود را از عاشورا گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، محمدعلی احمدی، صبح امروز(چهارشنبه) در نشست خبری که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: این هفته زمان گرامیداشت ارزش‌ها است، اگر ابعاد مختلف انقلاب اسلامی بررسی شود یکی از ابعاد مهم انقلاب که در سخن امام راحل متبلور شده این است که نهضت ما جلوه‌ای از نهضت پیامبر اسلام(ص) است.

وی افزود: قطعاً عاشورا هم جزء فرهنگ انقلاب است و انقلاب ما الگوی خود را از عاشورا گرفته بود. از ویژگی‌های عاشورایی بودن، ظلم‌ستیزی،عزت طلبی، اقتدار، زندگی دینی و تبعیت از امام زمان خود است. در ۸ سال جنگ تحمیلی روحیه‌ عاشورایی باعث نتیجه دهی مقاومت شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: دفاع مقدس الگوی اقتصاد مقاومتی، تبعیت از ولی، ایجاد محیط دینی ایثار و از خود گذشتگی، اتحاد، پرهیز از حاشیه‌ها و پرداختن به متن انقلاب است که همه از سخنان رهبر انقلاب هستند. دفاع مقدس الگویی برای خردورزی، خسته نشدن از فشار دشمن و بی‌توجهی به تهدیدات پوشالی دشمن است.

احمدی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس، هفته گرامیداشت این الگوها است نه اینکه بخواهیم فقط دفاع نظامی را گرامی بداریم؛ دفاع نظامی هم تبلور یافته از نهضت عاشورا است.

همچنین جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در این جلسه، اظهار کرد: دفاع مقدس همچون دانشگاه کاملی است که همه ارزش‌ها، رشادت‌ها، دلاوری‌ها و فرهنگ مقاومت و رزمندگی در آن تدریس می‌شود و اساتیدی از جمله شهید خرازی و شهید حججی را در خود جا داده است، این موارد نشان دهنده ادامه این مسیر تا پیروزی کامل انقلاب اسلامی است و تا شکست استکبار جهانی ادامه خواهد داشت.

سرهنگ علی مقواساز افزود: همه ما ملت ایران در این مکتب با حضور و کار جهادی خوب برای پیشبرد انقلاب اسلامی و کمک به دیگران می‌توانیم شاگردان خوبی باشیم.

به گزارش ایسنا؛ افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس با شعار "ما پیروزیم" در جوار تربت شهدای گمنام در باغ غدیر، برپایی۴۰ سنگر مقاومت در ۴۰ میدان اصلی مرکز استان با اجرای برنامه‌، بیابان‌زدایی که توسط بسیج سازندگی انجام خواهد شد، دیدار با جانبازان در مراکز توان‌بخشی شهید رجایی نجف‌آباد و خاتم‌الانبیا کاشان و آیین عطر باران به صورت نمادین در گلستان شهدا از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اصفهان است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha