• چهارشنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-46102
  • خبرنگار : 50223

طی امسال صورت گرفت؛

کشف دستگاه‌های بیت کوین قاچاق به ارزش 6 میلیارد تومان در کهگیلویه و بویراحمد

کشف دستگاه‌های بیت کوین قاچاق به ارزش 6 میلیارد تومان در کهگیلویه و بویراحمد

دبیرکمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط دستگاههای بیت کوین قاچاق به ارزش  6میلیارد تومان طی امسال در استان خبرداد.

به گزارش ایسنا- منطقه کهگیلویه و بویراحمد «حسین بهمنی» روز چهارشنبه، 27شهریورماه در نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز افزود: برخی افراد استان مبادرت به قاچاق دستگاه بیت کوین می کنند که طی امسال  6میلیارد تومان دستگاه بیت کوین قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه ارزش هر دستگاه تقریبا 35 میلیون تومان است، اظهارکرد: ورود این دستگاهها ممنوع نیست اما باید مجوز فعالیت از سازمان صنعت، معدن و تجارت بگیرند و پس از طی فرآینده قانونی و اخذ مجوز از سازمان صمت بعنوان کالای قاچاق مشروط محسوب می شوند و می توانند فعالیت کنند.

دبیرکمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی 5 ماهه امسال 263 میلیارد ریال ارزش ریالی کشفیات قاچاق کالا و ارز استان بوده که نسبت به مدت مشابه شال قبل با 124میلیارد ریال افزایش 112 درصدی نشان می دهد .

بهمنی تصریح کرد: 827 فقره پرونده قاچاق طی این مدت در استان تشکیل شده است در مدت مشابه سال قبل 847 فقره پرونده بود .

وی ادامه داد: تعداد متهمان دستگیر شده مرد و زن قاچاقچی در استان را 908 نفر بوده است این امار در مدت مشابه سال قبل 1001 نفر بود .

دبیرکمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طی 5 ماهه امسال 283خودرو حامل کالای قاچاق در استان توقیف شده که این این آمار در سال گذشته 325 دستگاه خودرو بوده است .

بهمنی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد جزو سه استان پایلوت برای پلاک گذاری تراکتورها و کمباین‌هاست، بیان کرد: پس از پلاک گذاری بر این ساسا سوخت به تراکتورها و کمباین ها داده می شود که 2100 دستگاه تراکتور و 50 دستگاه کمباین در استان شناسایی شده است .

وی اظهارکرد: در سال گذشته 231 دستگاه تراکتور و دو دستگاه کمباین در استان پلاک گذاری شده است و همچنین از ابتدای امسال تاکنون 171 دستگاه تراکتور پلاک گذاری شده اند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha