• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403023123002
  • خبرنگار : 71295

پیام تسلیت مسئولان بوشهر در پی شهادت خادم‌الرضا

پیام تسلیت مسئولان بوشهر در پی شهادت خادم‌الرضا

ایسنا/بوشهر مسئولان استان بوشهر در پی شهادت "سیدالشهدای خدمت" حضرت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه پیام مشترک صادر کردند.

مسئولان استان بوشهر در پی شهادت "سیدالشهدای خدمت" حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور و هیات همراه پیام مشترک صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

"مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا"
آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله حسینی بوشهری نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر و سردار رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر با صدور پیامی، شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان را به مقام معظم رهبری، مردم ایران و مردم دارالحماسه استان بوشهر تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بدینوسیله شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله رئیسی و همچنین آیت الله آل هاشم امام جمعه محترم تبریز، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری سردار موسوی و کادر پرواز را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماییم .

"شهید آیت الله رئیسی" در تمامی فراز و نشیب‌های انقلاب بویژه در قوه قضاییه، تولیت آستان قدس رضوی و هیئت دولت و مجلس خبرگان رهبری مجاهدتی الهی از خود به جای گذاشت و منشاء تحولات کارآمدی گردید. سید محرومان برای خدمت به مردم شبانه‌روز تلاش می‌کرد و در مسیر خدمت‌رسانی به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیام تسلیت مسئولان بوشهر در پی شهادت خادم‌الرضا

"خادم الرضا و خادم ملت"، تمام زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرد و در دل مردم شریف ایران و سایر مسلمانان جهان جای دارد و این پیوند ناگسستنی است. وی سیدالشهدای خدمت به انقلاب و خادم الرضا(علیه السلام) و مجاهد فی سبیل الله در راه حمایت از مردم مسلمان محور مقاومت بود و تمام توان خود را برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و هدایت‌های امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری به کار گرفت و تمام زندگی خود را وقف انقلاب و مردم کرد.

"آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله حسینی بوشهری نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و سردار رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر"

به گزارش ایسنا، بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان، عصر روز گذشته (۳۰ اردیبهشت) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شده و تمامی سرنشینان آن به مقام رفیع شهادت نایل آمدند. امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از دیگر سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند که در این سانحه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha