• چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۱ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 91092917493
  • منبع : بوشهر

معاون استاندار:

ساماندهی مناطق ویژه اجتماعی بوشهر ضروری است

ایسنا/بوشهر معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: مناطق ویژه اجتماعی استان را باید با برنامه‌ریزی مدون ساماندهی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: مناطق ویژه اجتماعی استان را باید با برنامه‌ریزی مدون ساماندهی کنیم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد حسن پرآور در نشست ساماندهی مناطق ویژه اجتماعی استان بوشهر اظهار کرد: آسیب‌شناسی و اولویت‌بندی این مناطق از اهم فعالیت‌های دفتر امور اجتماعی استانداری است که در اجرا نیز کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری هستند.

وی گفت: ابتدا این امر در دور دوم سفر رییس جمهور و هیات دولت تحت عنوان ساماندهی اماکن حاشیه نشین کلید خورد و هم اکنون تحت عنوان ساماندهی مناطق ویژه اجتماعی در دستور کار مرکز امور اجتماعی وزارت کشور و دفاتر زیر مجموعه آن در استانداری‌ها قرار دارد.

وی اضافه کرد: این مناطق شامل سکونتگاه‌های غیر رسمی ، مناطق حاشیه نشین، بافت‌های فرسوده و مناطق بی‌دفاع شهری است.

پرآور ادامه داد: با توجه به ویژگی مطلوب آب و هوایی استان، وضعیت مهاجر‌پذیری‌، وجود مناطق ویژه اقتصادی و انرژی شرایط امنیتی خوبی در استان حاکم است و این موضوع با تلاش شبانه‌روزی نیروهای امنیتی انتظامی و فرهنگی و تدین مردم ولایتمدار استان و پایبندی آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: با تخصیص اعتبار از سوی وزارت کشور و بکارگیری سمن‌های فعال در این زمینه می‌توانیم سریعتر به اهداف مورد نظر دست یابیم.

پرآور بر راه‌اندازی 2 مرکز dci در بوشهر و گناوه، ایجاد 2 سرپناه شبانه ویژه معتادین در شهرستان عسلویه، بوشهر و دشتستان و ایجاد کمپ ویژه بانوان معتاد تاکید کرد.

وی افزود: به رغم فعالیت‌های خوبی که تا کنون در حوزه فرهنگی اجتماعی و امنیتی استان انجام شده، بایستی اقدامات خود را در قالب فعالیت‌های فرابخشی و کوتاه مدت ساماندهی کنیم تا در مدت زمان کوتاه‌تری این معضل اجتماعی را مدیریت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha