• چهارشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۸ / ۰۸:۲۸
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 98091309034
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

گزارش ایسنا از چهارمین روز ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی

گزارش ایسنا از چهارمین روز ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی

ایسنا/هرمزگان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در استان از ۱۰ آذرماه جاری همزمان با سراسر کشور آغاز شد و به‌مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.برهمین اساس و طبق روال انتخابات گذشته این خبرگزاری روزانه با تهیه گزارش های خبری و تصویری روزانه اقدام به آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس یازدهم در استان هرمزگان خواهد کرد.

با تکمیل اطلاعات غلامرضا نظرنژاد تعداد داوطلبین شرق هرمزگان به ۱۰ نفر رسید

 "غلامرضا نظرنژاد" که مدیریت هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان و فرماندار شهرستان رودان در دولت نهم و دهم را در کارنامه دارد، در چهارمین روز نیز روند ثبت نام خود را تکمیل کرد تا تعداد داوطلبین ثبت نامی استنان هرمزگان به ۳۲ نفر برسد.

در چهارمین روز از ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز ۱۰ نفر در سه حوزه انتخابیه استان هرمزگان اقدام به نام نویسی کردند.

در حوزه مرکزی به مرکزیت بندرعباس نیز ۷ نفر که از این تعداد ۵ نفر مرد  و ۲ نفر زن بودند اقدام به ثبت نام کردند. همچنین در حوزه شرق هرمزگان ۲ نفر که یک داوطلب مرد و یک داوطلب زن را تشکیل می دادند، ثبت نام کردند. حوزه غرب هرمزگان هم با ثبت نام یک داوطلب به نام سمیه قهرمانی پیرسلامی ۳۸ ساله اهل شهرستان فسا استان فارس، فرهنگی و سابقه سکونت ۱۸ ساله در بندرلنگه سپری شد تا در کل استان هرمزگان در این چهار روز شاهد ثبت نام ۳۱ داوطلب باشد.

ثبت نام اولین بانوی داوطلب نمایندگی مجلس در شرق هرمزگان

مریم جاشونیا هرمزی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق عمومی می باشد که در چهارمین روز از ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی با حضور در معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میناب اقدام به نام نویسی کرد.وی هم اکنون بعنوان فرهنگی مشغول به فعالیت است.جاشونیا هرمزی، اهل و ساکن شهرستان میناب است.

ثبت نام چهار دواطلب در روز چهارم

در حالی که چهارمین روز ثبت نام از داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی به نیمه خود رسیده است تاکنون یک داوطلب مرد اقدام به ثبت نام در حوزه شرق هرمزگان به مرکزیت میناب کرده اند.

"علی علیائی" که اصالتا مینابی و اهل روستای طیبی شاهی است، دارای مدرک فوق لیسانس حقوق و سابقه گزارشگری در شبکه دوم سیما را در کارنامه دارد و جوانترین داوطلب در حوزه شرق هرمزگان محسوب می شود.

همچنین در حوزه مرکزی به مرکزیت بندرعباس نیز تاکنون سه داوطلب مرد اقدام به ثبت نام کرده اند که در این میان چهره شاخصی به چشم نمی خورد.

ثبت نام هفت داوطلب برای نمایندگی مجلس یازدهم در شرق هرمزگان

رئیس ستاد اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه شرق هرمزگان، گفت: از ابتدای زمان ثبت نام تاکنون ۷ نفر در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان در محل فرمانداری میناب اقدام به ثبت نام کرده اند.

محمد احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: از ابتدای زمان ثبت نام تاکنون ۷ نفر در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان در محل فرمانداری میناب اقدام به ثبت نام کرده اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: از این تعداد ۲ نفر آنها دارای مدرک تحصیلی دکتری و ۵ نفر دیگر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد هستند.

وی خاطرنشان کرد: از بین ثبت نام کنندگان نمایندگی مجلس در شرق هرمزگان ۵ نفر آنها بین ۳۰ تا ۴۰ سال و دو نفر آنها بین ۴۰ تا ۵۰ سال سن دارند.

تعداد ثبت نام داوطلبین در هرمزگان به ۲۱ نفر رسید

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: ۹ نفر  در سومین روز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه هرمزگان ثبت‌نام کردند که از این شمار سه نفر در حوزه مرکزی، پنج نفر در شرق و یک نفر در غرب استان ثبت نام شدند.

سعید ناجی ضمن با بیان اینکه هر ۹ نفر مرد هستند و دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند، اظهار کرد: هشت نفر از ثبت نام شدگان در رده سنی ۳۰ تا ۵۰ سال و یک نفر در رده ۵۰ تا ۷۰ سال قرار دارند.

وی مجموع آمار دواطلبان ثبت نام شده در هرمزگان در مدت سه روز را ۲۱ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۲ نفر جهت ثبت نام به حوزه‌های انتخابی استان مراجعه کردند که از این شمار ۲۱ نفر ثبت نام قطعی شدند.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان بیان کرد: از ۲۱ نفری که ثبت نام قطعی شدند، ۱۳ نفر مربوط به حوزه مرکزی، یک نفر حوزه غرب و هفت نفر در حوزه شرق هستند.

به گفته ناجی از مجموع ثبت نام شدگان تنها یک نفر زن است و شش نفر دارای مدرک دکترا و ۱۵ نفر کارشناسی ارشد هستند.

وی ادامه داد: نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در سه حوزه انتخابیه استان شامل بندرعباس ، میناب ، بندرلنگه و ستاد انتخابات کشور از دهم آذرماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha