• پنجشنبه / ۱۴ آذر ۱۳۹۸ / ۰۷:۴۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 98091409981
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

ثبت‌نام ۲۸ دواطلب در پنجمین روز از نام نویسی داوطلبین انتخابات مجلس یازدهم در هرمزگان

ثبت‌نام ۲۸ دواطلب در پنجمین روز از نام نویسی داوطلبین انتخابات مجلس یازدهم در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در استان از ۱۰ آذرماه جاری همزمان با سراسر کشور آغاز شد و به‌مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.برهمین اساس و طبق روال انتخابات گذشته این خبرگزاری روزانه با تهیه گزارش های خبری و تصویری روزانه اقدام به آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس یازدهم در استان هرمزگان خواهد کرد.

ثبت‌نام نهایی ۶۰ داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در هرمزگان

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: با ثبت نام ۲۸ دواطلب در پنجمین روز، شمار داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به ۶۰ نفر رسید.

سعید ناجی ضمن اعلام این مطلب افزود: امروز ۲۸ نفر شامل ۲۴ مرد و ۴ زن در سه حوزه انتخابیه استان هرمزگان ثبت نام کردند.
وی بیان کرد: ۱۲ نفر از این افراد در حوزه انتخابیه مرکزی (بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندخمیر، و بوموسی)، ۱۲ نفر حوزه غرب(بندرلنگه، بستک و پارسیان) و ۴ نفر حوزه شرق (شهرستان‌های میناب، رودان، سیریک، جاسک ثبت نام کردند.

 رییس ستاد انتخابات هرمزگان اظهارداشت: تاکنون از  ۶۰ نفر ثبت نامی استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۱ مرد و ۹ زن بوده اند.

به گفته ناجی، تاکنون بیشترین ثبت نامی با ۳۲ نفر در حوزه انتخابی مرکزی بوده و حوزه های حوزه شرق و غرب نیز هرکدام ۱۴ نفر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ثبت نام شدگان ۸ نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا،  ۵۰ نفر کارشناسی ارشد و ۲ نفر حوزوی هستند.
رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در سه مرکز حوزه انتخابیه بندرعباس، میناب، بندرلنگه و ستاد انتخابات کشور از دهم آذرماه آغازشده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

رئیسی هم از شرق هرمزگان وارد کارزار انتخابات شد

در حالی که شرق هرمزگان تاکنون سه داوطلب را برای نمایندگی مجلس یازدهم در پنجمین روز از آغاز ثبت نام مشاهده کرده بود، دقایقی پیش"حسین رئیسی"فرماندار اسبق شهرستان میناب به عنوان چهارمین داوطلب همچون انتخابات گذشته نیز وارد کارزار انتخابات مجلس شد.

روز پرترافیک غرب هرمزگان در ثبت نام از داوطلبی مجلس یازدهم

احمد شیبانی(فرماندار اسبق بستک و سیریک)، ناصر شریفی(نماینده غرب هرمزگان در مجلس دهم)، غلامحسین زارعی(دارای دکترای علوم سیاسی)، خالد زمزم نژاد(فعال سیاسی و اجتماعی بندرلنگه)، یوسف دریاورز(کارشناسی ارشد ادبیات عرب)، رضا صوغانی(از فعالین اجتماعی بندرلنگه) امروز برای داوطلبی نمایندگی غرب هرمزگان در مجلس یازدهم به فرمانداری شهرستان بندرلنگه مراجعه کردند.

مستقل آمده ام و زیر چتر هیچ حزبی نیستم/با شجاعت و  پشتوانه مردم ثبت نام کردم

احمد مرادی(عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس دهم و فرماندار اسبق بندرعباس) جهت ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس با حضور در فرمانداری بندرعباس اقدام به نام نویسی کرد.
مرادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه امروز توفیق پیدا کردم بار دیگر جهت خدمتگزاری مردم در ستاد انتخابات فرمانداری بندرعباس حاضر شوم، تصریح کرد: در چهار سال آینده باید همچون سابق و بیشتر از آن از تمامی ظرفیت های استان بهره لازم را برد.
وی با اشاره به اینکه هرمزگانی باید استانی توسعه مدار و در احقاق حق مردم پیشرو باشد، اظهار کرد: باید از تمامی ظرفیت ها برای محقق شدن این مهم بهره ببریم.
مرادی با بیان اینکه احساس می کنم با پشتوانه مردمی در این مسیر موفق می شوم، اضافه کرد: کارهایی از جمله تعلیق واگذاری آلومینیوم المهدی هرمزگان و همچنین خروج کشتی های چینی از آب های خلیج فارس و دریای عمان تواتنستم اندکی شادی را به جامعه هرمزگان بازگردانم.
وی ادامه داد: این شجاعت را در خود می بینم که بار دیگر به عنوان نماینده مردم به مجلس ورود پیدا کنم.
مرادی در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص ورودش به انتخابات و احتمال حمایت از حزب خاصی یا ائتلاف با سایر داوطلبین، عنوان کرد: بنده کاملا مستقل ورود کرده و تصمیم ائتلاف با داوطلبی ندارم گرچه تمامی نامزدها و احزاب در چارچوب قانون محترم و برایم قابل احترام هستند.

به نفع هیچکس کنار نمی کشم/با سه برنامه مشخص وارد انتخابات می شوم

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر میرزایی(رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان) جهت ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس با حضور در فرمانداری بندرعباس اقدام به نام نویسی کرد.
میرزایی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه با هدف و با برنامه وارد انتخابات شدم، افزود: به طور یقین روزی که تکلیف خود را ادا کردم روزی مبارک و سبب خشنودی ام است.
وی با بیان اینکه امروز تکلیف خود را ادا کردم، اضافه کرد: امروز نیامدم تا از مشکلات خود بگویم بلکه آمدم تا با کمک مردم و سایر نمایندگان راه های برطرف شدن مشکلات را اعلام کنیم.
میرزایی با اشاره به اینکه اگر وارد عرصه انتخابات شدم براساس این است که گام اساسی برای حل مشکلات مردم بردارم، تصریح کرد: هرمزگان قطب های زیادی در سطح کشور است اما این قطب بودن چه منافعی برای مردم استان هرمزگان داشته است.
وی با بیان اینکه با سه برنامه وارد انتخابات شده است، عنوان کرد:شناسایی، استفاده و شکوفایی نخبگان، ایجاد فراکسیون های حداقلی با نمایندگان مشترک المنافع برای استفاده بهتر از ظرفیت های مجلس و بالفعل کردن ظرفیت های استان هرمزگان با مطالبه گری صحیح از مهمترین برنامه های پیشرو است.
میرزایی در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص ورودش به انتخابات و احتمال انصراف یا ائتلاف، عنوان کرد: بنده با قدرت و تمامی توان وارد کارزار انتخابات شده و تا آخرین لحظه خواهم بود.
وی با بیان اینکه با برنامه وارد انتخابات شده و با قدرت ایستاده ام، خاطرنشان کرد: بنده تا پایان در انتخابات خواهم بود و به نفع هیچکس کنار نخواهم کشید و ائتلافی انجام نمی دهم.

نماینده غرب هرمزگان در مجلس دهم هم ثبت نام کرد

ناصر شریفی نماینده غرب هرمزگان در مجلس دهم نیز ظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان بندرلنگه جهت حضور در کارزار انتخاباتی مجلس یازدهم نام نویسی کرد.

ثبت نام سومین داوطلب نمایندگی مجلس در غرب هرمزگان

از صبح امروز در حوزه غرب هرمزگان به مرکزیت بندرلنگه سومین داوطلب اقدام به نام نویسی کرد، "رضا صوغانی" اهل بندرلنگه نیز به عنوان سومین داوطلب غرب هرمزگان برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام به نام نویسی کرد.

ثبت نام سه داوطلب نمایندگی مجلس در شرق هرمزگان

صبح امروز در پنجمین روز از ثبت نام داوطلبین نمایندگی استان هرمزگان در مجلس ایوب زارعی دارای فوق لیسانس حقوق و شاغل در آموزش و پرورش، فروغ کرم زاده دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک، مدرس دانشگاه و اهل شهرستان میناب و فاطمه ذاکری فوق لیسانس کشاورزی و شاغل در فنی و حرفه ای در میناب سه داوطلب شرق هرمزگان تشکیل می دادند.

همچنین یوسف عبداللهی از ادامه داوطلبی خود انصراف داد تا تعداد داوطلب های شرق هرمزگان کاهش یابد.

مرامنامه جبهه انقلاب اسلامی را امضا کردم/باید فضا را برای ورود جوانان به عرصه مدیریت فراهم کنیم

ابوالقاسم جراره(نماینده مردم هرمزگان در مجلس نهم) جهت ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس با حضور در فرمانداری بندرعباس اقدام به نام نویسی کرد.
جراره در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه برای رفع دغدغه های مردم، حفظ آرمان های انقلاب و بهبود وضعیت معیشت مردم وارد کارزار انتخابات شدم، افزود: در وضعیت فعلی باید همگی دست به دست هم دهیم و برای بهبود وضعیت معیشت و اشتغال استان هرمزگان تلاش کنیم.
وی با اشاره به اینکه متأسفانه در وضعیت فعلی اشکالاتی وارد و استان هرمزگان شاهد مشکلات زیادی است، اظهار کرد: باید نمایندگان مجلس در بحث نظارت بر اجرای صحیح قوانین تلاش بیشتری به خرج دهند و این موضوع بدون عملکرد صحیح و فعال محقق نمی شود.
جراره با بیان اینکه امروز مردم دغدغه های زیادی دارند همچون اصلاح قیمت سوخت، خاطرنشان کرد: باید با دانستن اوضاع و شرایط قدر مردم را بدانیم و با قانونگذاری و نظارت صحیح بر کاهش این دغدغه ها بکوشیم.
نماینده ادوار هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری باید مسیر را برای ورود جوانان انقلابی و دغدغه مند باز کنیم، بیان کردباید به جوانان اعتماد کرد و مسیر را برای ورودشان باز کنیم تا بتوانیم نتیجه آن را بدانیم.
جراره در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص ورودش به انتخابات با حمایت گروه یا حزبی مشخص، عنوان کرد: بنده مرامنامه و شرایط جبهه انقلاب اسلامی را امضا کرده و با حمایت این جبهه وارد کارزار انتخابات خواهم شد.
وی با بیان اینکه باید تمامی شرایط این جبهه انجام و اصول رعایت شود، خاطرنشان کرد: به طور حتم در صورت اجرای ضوابط و شرایط اعلام شده بنده زیر چتر جبهه انقلاب اسلامی وارد انتخابات مجلس خواهم شد.

پس از اتمام ثبت نام ها در خصوص سایر داوطلبین صحبت می کنم/به دنبال اجرای صحیح قوانین هستم

منصور آرامی(نماینده مردم هرمزگان در مجلس نهم و شهردار اسبق بندرعباس) جهت ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس با حضور در فرمانداری بندرعباس اقدام به نام نویسی کرد.
آرامی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه رسانه ها پر رنگ ترین نقش را در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند، افزود: به عنوان خادم مردم امروز حضور پیدا کنم تا بار دیگر بتوانم به عنوان خدمتگزار دغدغه های آنان را برطرف کنم.
وی با اشاره به اینکه موضوع اصلی این است که هرمزگان با این همه ثروت اکنون چه جایگاهی را در موضعات مختلف در کشور دارد، اظهار کرد: دغدغه مردم ما این است چرا با وجود قوانین مختلف این قوانین به درستی اجرا یا نظارت نمی شود.
آرامی با بیان اینکه امروز چه کسی مسئولیت نظارت بر قوانین و اجرای صحیح آن را برعهده می گیرد، خاطرنشان کرد: اگر امروز وضعیت هرمزگان در موضوع اشتغال، اقتصاد و توسعه مناسب نیست، مسئولیت آن بر عهده چه کسی است.
نماینده ادوار هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه هر کسی می تواند با ظرفیت قوانین موجود، خدمتی به استان هرمزگان کند باید وارد کارزار انتخابات شود، بیان کرد: باید به دنبال مجلسی فعال تر و ناظر قوی تر باشیم.
آرامی در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص امکان ائتلاف یا مشورت با سایر داوطلبین و شانس انتخابش، عنوان کرد: تمامی داوطلبین دوست و همراه قدیمی بنده بوده و هستند و باید پس از ثبت نام ها ببینیم، شرایط چگونه رقم می خورد تا بتوان اظهار نظر کرد.

از حضور دوستانم در کارزار انتخابات خوشحالم/به اصرار شهروندان بار دیگر حاضر شدم

حسین هاشمی تختی(نماینده کنونی هرمزگان در مجلس و استاندار اسبق هرمزگان) صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری بندرعباس اقدام به نام نویسی جهت حضور در نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کرد.
هاشمی تختی در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز برای تجربه یک خدمت دیگر و با تشویق و اصرار همشهریانم وارد کارزار انتخابات شدم.
وی با بیان اینکه امیدوارم زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و با همکاری مردم بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم باشم، تصریح کرد: یک دوره چهارساله را در کسوت نمایندگی هرمزگان در مجلس گذراندم و با اصرار دوستان در این دوره هم کنار نکشیده و بنا به دلایلی تصمیم گرفتم در خدمت مردم باشم.
این نماینده فراکسیون ولایی با اشاره به اینکه همان تصمیمی که مردم بگیرند وظیفه داریم بدان عمل کنیم، خاطرنشان کرد: خود را امروز برای تصمیم مردم عرضه کردم.
وی با بیان اینکه باید همگی خدمتگزار مردم باشیم و هر آنچه اتفاق بیفتد بدان عمل کنیم، اظهار کرد: اگر توان خدمت برای مردم داشته باشم و رأی مردم بنده را وارد مجلس کنم و اگر توانی ندارم و مفید واقع نباشم، امیدوارم کسی دیگر جایگزینم باشد.
هاشمی تختی در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص حضور چهره های سیاسی که در زمان استانداری هاشمی تختی در کسوت معاون و سایر مسئولیت ها با وی همکاری می کردند، خاطرنشان کرد: باعث خوشحالی بنده است که در این دوره چهره های حضور دارند که در زمان استانداری ام کنار بنده بوده و در انتخابات اخیر حضور این چهره ها بر گرمای انتخابات می افزاید.
وی در پایان گفت: انتخاباتی پرشور است که تمامی چهره ها حضور داشته باشند و تمامی این نامزدها با بنده مشورت کرده و خوشحالم که در این کارزار همگی با هم محکم می خوریم.

تعداد ثبت نام شدگان در هرمزگان به ۳۲ نفر رسید

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: در چهارمین روز نام نویسی از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ نفر در هرمزگان ثبت نام کردند.

 سعید ناجی در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: هفت نفر از این افراد در حوزه انتخابیه مرکز استان (بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندخمیر، و بوموسی)، سه نفر در حوزه شرق استان (شهرستان‌های میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد) و یک نفر نیز در حوزه غرب هرمزگان (بندرلنگه، بستک و پارسیان) نام نویسی کردند.

وی افزود: تاکنون در مجموع ۳۲ نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان نام نویسی کردند که پنج نفر از آنها خانم هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان ادامه داد: از این شمار ۲۰ نفر در حوزه انتخابیه بندرعباس و ۱۰ نفر در حوزه شرق و دو نفر در حوزه غرب استان هستند.

ناجی گفت: شش نفر از داوطلبان مدرک دکتری دارند و ۲۶ نفر دیگر دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

وی خاطرنشان کرد: نام نویسی از داوطلبان استان هرمزگان تا ۱۶ آذر در سه فرمانداری بندرعباس، میناب و بندرلنگه و ستاد انتخابات کشور ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha